ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΕΝΑ …ΓΝΩΣΤΟ TANGO

.

Νοέμβριος…

Θα ήθελα να ευχηθώ καλό μήνα μέσα από τα «σκοτεινά» ηλεκτρικά φορτία του διαδικτύου σε όλους όσους μπορούν να αποκωδικοποιούν τις πληροφορίες του και να τις κάνουν ζωή!
Διάλεξα ένα γνώριμο χορό από τον παγκόσμιο κινηματογράφο, που ξυπνά μνήμες για το άρωμα «γυναίκας» που περιμένει πάντα να το ανοίξουμε…
Χαρισμένο στην πλευρά του μυαλού μας, που φιλοξενεί την υπέρβαση του φόβου και της λογικής…
Ακόμα είναι χαρισμένο στη σκέψη του «τι έχω» και όχι στον περιορισμό του «τι μου λείπει».
Τέλος με την αρχή του μήνα , το χαρίζω σε όσους μπόρεσαν να χορέψουν χωρίς τα μάτια τους … αλλά με την καρδιά τους σε μια πίστα σε κοινή θέα των άλλων, τον έρωτα "ζωής"… που διαθέτουν μέσα τους.





5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/11/10

    Δεν νομίζω πως έχω διαβάση πιο αισιόδοξη ευχή Κωστή μου!!! Σε ευχαριστώ μου εφτιαξες τη μέρα!!!!!!

    Αναστασία Παπαγεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αναστασία,
    Στο έργο "Η γυναίκα του Καββαδία" αν θυμάσαι λέει ο Καπετάν Γιάννης στο ναύτη :
    « Ρε , τις ευχές να φοβάσαι…» Έτσι Αναστασία μου, σαν περάσαμε σε τοπία που έχουν μέσα τους «ευχές» κάπου μέσα μας, έχει αρχίσει και καταρρέει το «Σύστημα».
    Η ζωή είναι παιχνίδι που δεν περιλαμβάνει ευχές… όταν είμαστε προσηλωμένοι σε ένα ευχάριστο και δημιουργικό παρόν…
    Πάντα η «ευχή» είναι η νοητική αντηρίδα της έλλειψης… και αυτό δεν είναι καλό.
    Ή για να είμαι πιο σωστός … είναι υπέροχο σαν αποδεχτούμε την διαδικασία αποδόμησης σε ΟΛΑ. Το «σάπιο» είναι μια μορφή αρρωστημένης ζωής… ενώ η στάχτη είναι η βάση για την επόμενη ζωή …
    Το θέμα είναι πως σηκώνουμε το πρώτο βήμα μας για να φύγουμε από την περιοριστική λογική της συντήρησης μιας ζωής σε δομές (μέσα και έξω από μας) που μας θέλει μαριονέτες που κάνουν γελοία το σημειωτόν στον αυτόβουλο κανιβαλισμό της ζωής μας.
    Τι μου ήρθε τώρα και τα γράφω … χάθηκε να αφήσω τις ευχές που ηρεμούν τον μαλάκα μέσα μου;
    Χε χε
    Φιλιά με απέραντη εκτίμηση
    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος2/11/10

    Ευχή είναι κάτι που επιθυμείς, που ειναι σιγουρα στο μέλλον και οντως βασιζεται στο φόβο του σήμερα, αλλα είναι και η θετική ενεργεια που σου στέλνει ο φίλος ακόμη και οταν λεει οπως εσυ "ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ" μια ευχή ειναι μονο...και σαφως το παρον μας δεν μας αρεσει φιλε μου καλε αλλα αυτο δεν αλλαζει με ευχες, το ξερω πολυ καλα...φιλια

    Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλύ ωραία η τελευταία παράγραφος της ανάρτησής σας.Καλό σας μήνα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς ήρθατε στη γωνιά της οπτικής αυτού του ιστολόγιου κε Παπαστρατή.
    Χαίρομαι για την ικανότητα ανάγνωσης που έχετε , γεγονός που σπανίζει στις «αγορές» της ζωής μας…
    Καλό σας μήνα επίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή