ΣΥΝΝΕΦΟ ΜΕ ΠΑΤΕΛΟΝΙΑ

 .

- Θέλω να σου πω ένα ποίημα
- Για ποιήματα είμαστε τώρα;
- Άκου το ρε είναι του Μαγιακόφσκι
- Πως και έτσι;
- Το βρήκα μπροστά μου στην αίσθηση που είχα για τον κόσμο το ήξερα και μετά το άκουσα…
- Αυτές τις μαλακίες να μην έλεγες.
- Αλήθεια σου λέω… πρώτα το ήξερα και μετά το βρήκα στον Τάκη (*) που το έκανε θέατρο και ..
- Τώρα ρε ! Άσε τον Μαγιακόφσκι αυτός έζησε πάει… τώρα έχουμε 2010!
- Έχουμε;
- Έχουμε βέβαια…
- Αυτή η βεβαιότητα σε έφαγε…
- Και τι έχουμε ρε μεγάλε;
- Έχουμε … τι σημασία έχει να σου πω; Μήπως είναι αλήθεια; Μήπως θα το αισθανθείς; Υπάρχει περίπτωση να δεις τον εαυτό σου σαν ένα σύννεφο με παντελόνια;
- Είμαι πραγματιστής φιλαράκι. Η ζωή (ένα), είναι το γουστάρω μέσα μου (το δεύτερο), είναι το μπορώ και με παίρνει για να το κάνω (το τρίτο)… το Σήμερα … κατάλαβες;
- Καταλάβαινα…
- Δηλαδή τώρα αγάθεψες;
- Προχώρησα και είμαι στην πόρτα … τόσο απλά χωρίς να ξέρω τι έχει μέσα εκεί.
- Ρε αφού είσαι εδώ και μιλάμε ποια πόρτα μου λες και κουραφέξαλα… ιδεολογήματα του κερατά μέσα στο μυαλό σου.
- Υπάρχουν πόρτες πολλές και συνήθειες πολλές , υπάρχουν τοπία πολλά και είμαι σίγουρος ότι θα το ακούσεις το ποίημα και θα νομίσεις ότι δεν σου λέει τίποτα… και θα το αφήσεις …και
- Και θα χάσω το χρόνο μου
- Το χρόνο σου;
- Ναι το χρόνο μου…
- Έχεις χρόνο;
- Έχω και έτσι πιστεύω!
- Πιστεύεις;…. Αυτό είναι το άνοιγμα της πόρτας φίλε μου … μια αμφισβήτηση στο προηγούμενο Πιστεύω μας… Έχεις τα κάκαλα που λένε οι Πόντιοι;
- Δεν ξέρω….
- Το ξέρω ότι δεν ξέρεις … ούτε και εγώ… θες να αλλάξουμε το δεν ξέρω;
- Τι;
- Να αλλάξουμε τον δεν ξέρω με μια άλλη λέξη;
- Πως και τι να πούμε … γνωρίζω;
- Όχι
- Τι;
- Μια καλύτερη … που είναι η ίδια αλλά έχει διαφορετική αίσθηση μέσα στα δωμάτια της ζωής μας…
- Ποια;
- «Δεν ξέρουμε»…. τώρα άκου τον Μαγιακόφσκι και ας μην καταλάβεις τίποτα δεν είμαι καλύτερος από σένα και εγώ απλά ψάχνω … ψάχνω ότι νομίζω ότι ξέρω…

Σιωπή

 Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι «Σύννεφο με παντελόνια» από το Ποιείν.

(*) Τάκης Τζαμαριάς σκηνοθεσία έργου «Βλαδίμηρος Μαγιακόφσκι Ιδού Εγώ»

Βιογραφία Μαγιακόφσκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: