.
Για όσους «ξέρουν» τα βουνά «σμίγουν» με τις θάλασσες…
Η πάρτα της Ελένης Καραΐνδρου αφήνει τα δάκτυλα να κάνουν τους μικρούς βηματισμούς στα πλήκτρα του πιάνου, δείχνοντας τα ατομικά βήματα … πόσο εναρμονισμένα είναι με την μνήμη της ροής του χρόνου…που ακούγεται από τα πνευστά …
Τα πάντα «μοιάζουν» σαν να μην έγιναν ποτέ… και αυτό το «γιατί» είναι το ερώτημα που άξια θα μπαίνει πάντα χωρίς να παίρνει απάντηση από κάθε άνθρωπο που βίωσε…
Ένα μπουζούκι , φέρνει κοντά τα βήματα της μουσικής που δεν παρατηρήσαμε ακούγοντας τα πλήκτρα και την μελωδία του χρόνου από τα πνευστά … για να μας μιλήσει για το σκοινί που λύνει ο Μάνος Κατράκης πάνω στη σχεδία που τον είχε τοποθετήσει η γραφειοκρατία του Ελληνικού Κράτους ... στο έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Ταξίδι στα Κύθηρα»
Στην ουσία … οι χορδές του μπουζουκιού , πάλλονται επάνω στην εικόνα αυτού του κόσμου που αφήνουμε, όταν επιλέξουμε να λύσουμε το δικό μας σχοινί (της δική μας σχεδίας) που συνηθίσαμε να αναβάλλουμε το ελεύθερο ταξίδι της…
Για όσους «ξέρουν» τα βουνά «σμίγουν» με τις θάλασσες…
Η πάρτα της Ελένης Καραΐνδρου αφήνει τα δάκτυλα να κάνουν τους μικρούς βηματισμούς στα πλήκτρα του πιάνου, δείχνοντας τα ατομικά βήματα … πόσο εναρμονισμένα είναι με την μνήμη της ροής του χρόνου…που ακούγεται από τα πνευστά …
Τα πάντα «μοιάζουν» σαν να μην έγιναν ποτέ… και αυτό το «γιατί» είναι το ερώτημα που άξια θα μπαίνει πάντα χωρίς να παίρνει απάντηση από κάθε άνθρωπο που βίωσε…
Ένα μπουζούκι , φέρνει κοντά τα βήματα της μουσικής που δεν παρατηρήσαμε ακούγοντας τα πλήκτρα και την μελωδία του χρόνου από τα πνευστά … για να μας μιλήσει για το σκοινί που λύνει ο Μάνος Κατράκης πάνω στη σχεδία που τον είχε τοποθετήσει η γραφειοκρατία του Ελληνικού Κράτους ... στο έργο του Θόδωρου Αγγελόπουλου «Ταξίδι στα Κύθηρα»
Στην ουσία … οι χορδές του μπουζουκιού , πάλλονται επάνω στην εικόνα αυτού του κόσμου που αφήνουμε, όταν επιλέξουμε να λύσουμε το δικό μας σχοινί (της δική μας σχεδίας) που συνηθίσαμε να αναβάλλουμε το ελεύθερο ταξίδι της…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δεν επιτρέπονται νέα σχόλια.