Ο ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

.

Αναδημοσιεύω στοιχεία από μια συνέντευξη που πήρε ο κος Νίκος Σταθόγιαννης από τον Θόδωρο Αγγελόπουλο και είχε την πρόθεση να την κοινοποιήσει στο διαδίκτυο.

Το πλήρες άρθρο του συγγραφέα από τον ηλεκτρονικό χώρο του, μπορείτε να το διαβάσετε (Εδώ)
Θα παραθέσω από το άρθρο του την τελευταία παράγραφο που τιτλοφορείται “Μια τελευταία φράση”



Μια τελευταία φράση.


Στην ταινία που κάνω τώρα, ο Ουίλιαμ Ντεφόε που παίζει τον ρόλο του σκηνοθέτη συναντιέται με την πρώην σύζυγό του επ’ ευκαιρία των γενεθλίων της κόρης τους. Εκείνη τον μέμφεται, λέγοντάς του – ‘‘Τι ήμουνα για σένα; Μια σκιά που σε ακολουθούσε…’’. Εκείνος της απαντάει – ‘‘Το ήξερες απ’ την αρχή. Εγώ δεν έχω άλλο τρόπο λύτρωσης παρά τις ιστορίες που αφηγούμαι. Είναι το μοναδικό μου σπίτι Ειδάλλως χάνομαι…’’

Εμένα “κάτι” μου είπε αυτή η τελευταία φράση… και σκέφτηκα να την καταγράψω.
Άλλωστε το “βλέμμα” του Αγγελόπουλου πέρασε και κατέγραψε από πολύ κοντά τις πολύπαθες βουνοκορφές της Δυτικής Μακεδονίας… Μήπως τώρα αρχίζει να μπαίνει ακόμα πιο πολύ στις ψυχές μας;

Δεν υπάρχουν σχόλια: