«ΜΠΛΕ-ΚΙΤΡΙΝΟ» Ή ΠΡΑΣΙΝΟ;

.

Έχουμε παρακολουθήσει πολλές φορές το πώς διασκεδάζουν οι γελοιωδώς σκεπτόμενοι προβεβλημένοι ανόητοι που επιλέγουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης , καθώς και τον ξύλινο παραπλανητικό λόγο των τηλεοπτικών αναλύσεων.
Μιλώ για όλα τα σούργελα της επικαιρότητας της show biz και αντίστοιχα εννοώ τα πολλαπλά παράθυρα με τους αγχωμένους πολιτικούς και μη που εκφράζουν την ιδιωτεία τους ως δημόσιοι λειτουργοί. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται η αισθητική κατεύθυνση στο πνεύμα των νεοελλήνων μέσα από ένα ευτελές περιεχόμενο , ενώ στην δεύτερη γίνεται μια ολόκληρη καθοδήγηση του φόβου ενός λαού.
Μπορεί ακόμη να φαίνεται παράταιρος ο τίτλος της ανάρτησης, αλλά αν αφήσουμε το κείμενο να εξελιχθεί θα δούμε τι ωραία που δένουν όλα στη ζωή και σίγουρα ταρακουνάνε τις σταθερές που μάθαμε να ερμηνεύουμε ταχύτατα ότι συναντάμε μπροστά μας.
Μέσα από αυτή την διαπίστωση, νομίζω ότι νομιμοποιείται η διάθεση μου να ασχοληθώ συμπληρωματικά σε ένα παλιότερο άρθρο (συνημμένο εδώ) υπό τον τίτλο "Ποιος είναι ο κύριος Αντωνίου" και  αφορούσε μια ομιλία του ελεύθερου Πολίτη και Γιατρού που την επανέλαβε για το ίδιο θέμα πρόσφατα στη Χαλκίδα (συνημμένο εδώ) και αφορά την πρωτοβουλία  δίωξης όλου του Ελληνικού πολιτικού συστήματος για Εθνική Προδοσία από τον ίδιο.   Την ομιλία και τον όμορφο συγκροτημένο λόγο του θαρραλέου Γιατρού θα την παρακολουθήσετε από το σημείο που προηγήθηκε, αλλά εμείς εδώ θα εξετάσουμε το γιατί φτάσαμε σε ένα τέτοιο σημείο που χρειαζόμαστε την ηρωική υπερβολή ορισμένων ανθρώπων για να ξεβολευτούμε από την ύπνωση που απολαμβάνουμε σε μια οδό μαρτυρίων αρχικά της σκέψης και κατόπιν της ευζωίας μας.

Έτσι λοιπόν στο πίσω μέρος του μυαλού μας, βρίσκεται ένας φόβος για αυτά που συμβαίνουν και μέσα από μια αμυντική στάση ατομικής επιβίωσης φτάνουμε σε συμπεριφορές που μας κάνουν να συστρεφόμαστε σε μια πνευματική –εμβρυακή- στάση κατάλληλη για να λειτουργήσει επάνω μας η βία των άλλων.
«Σιώπα»… είναι η λέξη - έννοια που χρησιμοποιεί το μυαλό μας για να μας πείσει ότι είναι ο καλύτερος τρόπος να πορευτούμε με ατομική ασφάλεια σώζοντας παράλληλα τα λίγα που έχουμε ως αγαθά και τα ορίζουμε ως ευζωία.
Ο στρουθοκαμηλισμός βέβαια έχει και τα όρια του , γιατί όταν ο επίδοξος κυνηγός του πτηνού αποφασίσει να κόβει ένα – ένα το πόδι για να ικανοποιεί τις ορέξεις του η ίδια η στρουθοκάμηλος δεν νομίζω ότι θα καθίσει με το κεφάλι χωμένο στην τρύπα.
Βρισκόμαστε λοιπόν στα όρια ανοχής της ανοησίας μας ως σκέψη , και αυτό γίνεται φανερό από τα γεγονότα που συμβαίνουν αν και υπάρχει παράλληλα μια αγωνιώδης προσπάθεια από διάφορους επίορκους ιδιώτες να σκεπάσουν όσο μπορούν αυτή την κατάσταση.
Για να καταλάβετε το δίλημμα που προκύπτει σε ένα άνθρωπο που αποφασίζει να γίνει επίορκος απέναντι σε ένα λαό θα σας το κάνω πιο φανερό με ένα παράδειγμα που αφορά συγκεκριμένα γεγονότα.   Αν ήμουν εγώ στην θέση αυτών που διαχειρίζονται την εξουσία εξ ονόματος ενός λαού, σίγουρα θα ένοιωθα την ανάγκη του να παραμένει υποτελής και εκμεταλλευόμενος και θα είχα να διαλέξω αν θέλω να τον αφήσω στα χάλια του κλέβοντας μέσα από την ιδιωτεία μου ή θα του παραστεκόμουν για να ξεπεράσει όλη αυτή την μιζέρια του δούλου που κουβαλά στη σκέψη του.  Αυτό όμως είναι και το δίλημμα που μας καθιστά  χρηστούς Πολίτες ή αλήτες Ιδιώτες σε όποια βαθμίδα της πολιτείας και αν βρισκόμαστε.  Υπάρχουν υποκείμενα μιζαδόρων στο πεζοδρόμιο αλλά και στους διαδρόμους των υπουργείων μέσα από κουστούμια και κυνικά χαμόγελα που καμαρώνουν για την διαστρωμάτωση τους.
Θα αναλογιζόμουν ότι αυτός ο λαός , έχει εκπαιδευτεί για χρόνια να είναι φοβισμένος και να συμπεριφέρεται (πλειοψηφικά) ως δουλική μάζα απέναντι στις προσταγές των ηγετών του. Φανταστείτε ότι ο δούλος είναι σαν τον ελέφαντα που δεν χρειάζεται την αλυσίδα για να εκτελέσει τις εντολές των θηριοδαμαστών του , μια και ένα μικρό σχοινάκι σε ένα μικρό πασαλάκι τον πείθουν ότι η παιδική του ομηρία ισχύει ακόμη.
Θα γνώριζα λοιπόν όπως ακριβώς γνωρίζουν και οι σημερινοί διαχειριστές της τύχης μας, ότι στην πλειονότητα του (ο λαός) είναι αμόρφωτος από θέματα δημοκρατίας και δεν έχει φιλοσοφική κρίση για ότι συμβαίνει. Αναλογιστείτε ως απόδειξη τούτου ότι πρόσφατα χιλιάδες πολιτών συνωστίζονταν σε ουρές για να ψηφίσουν στην ανάδειξη ενός αρχηγού κόμματος που τύχαινε να είναι και ο μοναδικός υποψήφιος. Αν αυτό δεν είναι πνευματική καθυστέρηση επάνω στην λειτουργία της δημοκρατίας και στην γνώση ότι ψήφος χωρίς εναλλακτική πρόταση δεν υφίσταται τι άλλο μπορεί να είναι;

Έτσι λοιπόν, μέσα από μια έλλειψη εκτίμησης θα είχα να διαλέξω αν θα τον υπηρετήσω τον λαό ή θα τον προδώσω εξασφαλίζοντας μια ευμάρεια για τα παιδιά των παιδιών μου ζώντας σε ασφαλή περιβάλλοντα όπως γίνεται χρόνια τώρα από τους επίορκους.
Αυτό που βρίσκεται στον αντίποδα αυτής της προδοτικής σκέψης, είναι η ίδια η φιλοσοφία και η πνευματική συγκρότηση ενός εκάστου ανθρώπου και γεννά συμπεριφορές που για τους αδύναμους της σκέψης είναι γραφικές σίγουρα δεν τις επιλέγουν.

 Είναι λοιπόν γραφικός ο γιατρός Αντωνίου που έκανε όλη αυτή την προσπάθεια να ξεκαθαρίσει το πολιτικό τοπίο της χώρας μας χωρίς να θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική και να γίνει τρόφιμος της βουλής;
Ποιος έμαθε σε ένα λαό με αρρωστημένη σκέψη ποιος ήταν ο Περικλής Γιαννόπουλος που επέλεξε να πεθάνει καλπάζοντας το 1911 μέσα στη θάλασσα , γιατί το όραμα του για μια Ελλάδα είχε προδοθεί από τότε;   Θα ήταν ηλίθιος όποιος θηριοδαμαστής μάθαινε σε ένα ελέφαντα ότι το μικρό σχοινάκι το έβαλε ο ίδιος στο πόδι του και ότι είναι ικανός να κάνει το βήμα της ελευθερίας του.   Θα ήταν ανόητος λοιπόν  ο κάθε προσανατολισμένος στα συμφέροντα που θέλουν τους λαούς απλούς εργάτες και καταναλωτές, να ενίσχυε με κονδύλια την παιδεία της χώρας του επιλέγοντας την ολιστική μόρφωση των παιδιών. Δεν θα μπορούσε τότε να χειραγωγήσει την σκέψη τους και το συναίσθημα μέσα από ηγετικές ανόητες κινήσεις και θα έχανε τα προνόμια που του παρέχει αυτή η πνευματική υστέρηση ενός λαού.

Τόσο απλή είναι η ζωή και τόσο απλά είναι τα πάντα που συμβαίνουν …αλλά παράλληλα τόσο δύσκολα να τα αντιληφθούμε γιατί δίδαξαν την "πολυπλοκότητα" θεοποιώντας την ώστε να αφήνουν τη σκέψη κρίσης αμόρφωτη και χειραγωγίσιμη.  Το αντίθετο της πολυπλοκότητας είναι η φιλοσοφία των προγόνων της ανθρωπότητας και σκοπίμως δεν αναφέρω "προγόνων μας" γιατί δεν μπορούμε να οικειοποιηθούμε κάτι που δεν το έχουμε κατακτήσει.  Άλλωστε αυτοί οι πολιτισμοί ανήκουν σε μια παγκοσμιοποιημένη γνώση και δεν έχουν συγγένεια με τα παραλιακά μαγαζιά των τσιφετλελοτράγουδων που έτυχε να γειτνιάζουν με την Ακρόπολη.

Θα σας γράψω ένα απλό παράδειγμα που καταδεικνύει τον τρόπο σκέψης που έχουμε σήμερα και πως επάνω σε αυτή τη σκέψη στηρίζεται η πνευματική ομηρία μας.
Όλοι ξέρετε το χρώμα «πράσινο» και μέσα από αυτό κάνετε συνειρμούς για έξοδο στη φύση, ή ακόμα για μικρές ή μεγάλες ταυτίσεις με αφηρημένες έννοιες όπως αυτές των κομματικών ιδεολογικών προσανατολισμών.
Αν ερχόταν ένας, ο οποίος είχε την πληροφορία πως το πράσινο είναι απλά μια συμφωνημένη εκδοχή που έχουμε για την πρόσμιξη του μπλε με το κίτρινο και σας έλεγε ότι δεν λέγετε «πράσινο» , αλλά «μπλε-κίτρινο»… πως θα νοιώθατε;
Ο άνθρωπος που βασίζεται στην υποκειμενικά αποδεδειγμένη γνώση του είναι έτοιμος να θυσιάσει ακόμη και τη ζωή του για το ψεύδος που του υποστηρίζει ο αντίπαλος… (γιατί έμαθε το διαφορετικό να το βλέπει ως αντίπαλο)
Έτσι λοιπόν υπάρχουν διάφορες αντιλήψεις που ορίζουν τον τρόπο ζωής μας και δεν είμαστε ικανοί να τις αναθεωρήσουμε και να προχωρήσουμε σε μια άλλη οπτική για τη ζωή μας. Αυτό μας κάνει να δεχόμαστε ως μονόδρομους τις όποιες επιλογές των κάθε λογής αφεντικών μας.
Καλό θα ήταν να κάνουμε με ένα τεταρτάκι πλαστικό χρώμα αυτό το πείραμα και να διαπιστώσουμε ότι αυτό που μας λένε ότι είναι μονόδρομος το ΔΝΤ και κάθε λογής σκέψη που παράγεται από κάποιους "ηγέτες" για εμάς… να καταλάβουμε ότι έχει μια διαφορετική ανάλυση από πίσω της η κάθε πρόθεση.

Όποιος μας σέβεται μέσα από τη φιλοσοφία του, σίγουρα μας προσφέρει την πληροφορία για το πώς θα μπορέσουμε να σκεφτούμε μόνοι μας… όποιος χρησιμοποιεί την λέξη «αγάπη» προς ένα λαό και κρύβει το χαμόγελο του βιαστή τότε οφείλουμε να ξέρουμε τα συστατικά του χρώματος των λέξεων που μας προσφέρει και να μην το λέμε «πράσινο», αλλά «μπλε-κίτρινο» τον όποιο λόγο...  Αυτό σημαίνει ανάλυση!
Ας ευχηθούμε κουράγιο στο ξεπέρασμα των παραισθησιογόνων ουσιών που μας έδιναν για χρόνια οι πνευματικοί έμποροι και θα πρέπει να ξέρουμε ότι ως λαός δεν γίνεται να βγούμε από αυτή την εξάρτηση κατά τμήματα αλλά όλοι μαζί ή κανένας.

Ας πληροφορήσει λοιπόν ο ένας τον άλλον , σαν μπορεί να αντιληφθεί τον χασάπη πίσω από την στρουθοκάμηλο… μπας και σηκωθεί αυτό το κεφάλι όχι για να γίνει σε μια στιγμή ελεύθερο , αλλά για να προετοιμάσει την ελευθερία των παιδιών του μέσα από την παιδεία που φέρουμε σε αυτή τη γλώσσα της ομιλίας μας.

Συγκρατημένα αισιόδοξα ας ευχηθούμε «Είθε!»


Αρχική πηγή ιδέας του άρθρου με το βίντεο του Δημήτρη Αντωνίου το Blog Στοχασμός Πολιτική

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΤΥΝΗΣΙΑ

.

Σε όποιο ύψωμα και να σταθούμε χρειάζεται να έχουμε «μάτι» στη σκέψη μας για να αγναντέψουμε τον κόσμο και να οσμιστούμε τι γίνεται πιο πέρα από το δροσερό αεράκι που νοιώθουμε στο πρόσωπο. Χωρίς «περπατησιά» στο μυαλό θα αρκεστούμε σε μια καταναλωτική φυσιολατρία που συνηθίζει να έχει ο απολιτικός άνθρωπος.
Έβαλα το μυαλό μου λοιπόν να «σταθεί» στη Δραγασιώτικη κορυφή που είναι το ίδιο όμορφη με όλες της κορυφές του κόσμου και σκέφτηκα να κοιτάξω κατά το νότο και να σας πω τα ψέματα που γοητεύουν μαζί με την αλήθεια που πονά.
Λέω να κοιτάξουμε κατά την Τυνησία που αποτελεί ένα ενδιαφέροντα τουριστικό προορισμό. Ευγενικοί κύριοι των ταξιδιωτικών γραφείων θα σας δώσουν πληροφορίες για την περισσότερο «απελευθερωμένη» αραβική χώρα και θα σας τονίσουν τον πλούτο των αξιοθέατων που έχει μαζί με μια ονειρεμένη παραμονή στο ταξίδι που θα σας προσφέρουν. Θα σας εξάψουν την φαντασία λέγοντας ότι η χώρα αυτή κατοικήθηκε από τους Φοίνικες τρεις χιλιάδες χρόνια πριν και ότι η Καρχηδόνα είναι ξακουστή ως η πατρίδα του Αννίβα που τόλμησε να απειλήσει τη Ρώμη. Επειδή όμως τουρισμός μόνο με ιστορικές πληροφορίες συνήθως καταντά ανιαρός… θα σας προτείνουν να επισκεφτείτε τα παζάρια της με τα φθηνά χειροποίητα είδη και μέσα σε ένα γαλλόφωνο φιλικό περιβάλλον,  θα γυρίσετε φορτωμένοι με επικερδείς αγορές που θα τις επιδεικνύετε  με θαυμασμό στους φίλους σας.
Τα τουριστικά γραφεία στις υπηρεσίες τους δεν περιλαμβάνουν αναλύσεις για το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων του σήμερα, μα ούτε ασχολούνται με τα προβλήματα των ανθρώπων που υπάρχουν πίσω από την βιτρίνα του τουριστικού ντεκόρ για την ευχαρίστηση του επισκέπτη.  Μην φανταστείτε ότι στην δική μας χώρα όταν έρχονται οι τουρίστες από τα οργανωμένα συγκροτήματα κάνουν καμία διαφορετική προσέγγιση… Το τραγικό είναι ότι υπάρχουν γραφεία που συνεργάζονται με τους τουριστικούς πράκτορες και παίζουν παιχνίδια τύπου «κρυμμένου θησαυρού» με ψαξίματα σε σουβλάκια και τζατζίκια κάτω από την Ακρόπολη. Το γελοίο των πωλητών ενός πολιτισμού μέσω τουρισμού με το ηλίθιο βαθμό σκέψης των ξένων αγοραστών μιας εκδρομής, βρίσκονται σε μια τέλεια αρμονία παγκοσμίως.

 Όμως μια περίεργη δυσλειτουργία νομίζω ότι χαλά όλο το εκδρομικό πρόγραμμα των Ευρωπαίων (και όχι μόνο).  Ορισμένοι παρορμητικοί παρέσυραν κάποιους άλλους και τελικά το σύνολο κατοίκων μιας χώρας που αντιτάχθηκαν στο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού που είχε θέσει ο προικισμένος με αποδεδειγμένες ηγετικές ικανότητες κος Μπεν Αλί.επί 23 συνεχή χρόνια. Ένας εξεγερμένος λαός ήρθε σε αντιπαράθεση με την έννομη τάξη της Τυνησίας και αφού άφησε τον υποχρεωτικό φόρο του αίματος του , κατάφερε να καταστήσει ακέφαλη την χώρα του και να φέρει στους Ευρωπαίους μαζί με την αδελφή Αμερικάνικη πολιτική ένα σωρό προβλήματα που τα ονομάζουν στην εσωτερική τους αλληλογραφία «διαχείριση κρίσης».
Βέβαια o εβδομήντατετράχρονος κύριος Αλί μαζί με όλα τα σωρευμένα πλούτη του σε καταθέσεις του εξωτερικού (όπως συνηθίζεται και στο δικό μας το κρατίδιο) πήγε για φιλοξενία στη Σαουδική Αραβία σε ένα ασφαλές περιβάλλον των Αμερικάνο-Ευρωπαίων φίλων του. Περιττό είναι βέβαια να σας αναφέρω ότι η Γαλλία μετά την εκπαραθύρωση του τέως αντιδημοκρατικού, Προέδρου  βρίσκεται με αγωνία στο πλευρό του ταλαιπωρημένου λαού… Ξέρετε εκτός από τις τέχνες το Παρίσι παράγει και μια διεθνή υποκρισία που εξυπηρετεί τις οικονομικές του στοχεύσεις.
Στην δική μας χώρα … κάποιοι θα μιλήσουν για δίκαιη εξέγερση ενός καταπιεσμένου λαού και κάποιοι άλλοι που έχουν το σφυροδρέπανο βαθιά μέσα στο κεφάλι τους θα δουν την παγκόσμια εξέγερση να αναθαρρεύει ετοιμάζοντας στο μυαλό τους τον Αρμαγεδδώνα επικράτησης του παγκόσμιου Σοσιαλισμού. Γενικά κάθε ένας βλέπει τον πόνο και το αίμα του άλλου, ανάλογα με το ελάττωμα που έχει σφηνωμένο στο κεφάλι του.
Το αστείο είναι ότι θα ακουστούν απόψεις που θα τροφοδοτήσουν με ελπίδες για την καλυτέρευση της ζωής ενός λαού όπως αυτών που τώρα (από τη θέαση του βουνού) τους βλέπουμε να μάχονται και θα σπεύσουν να δηλώσουν ως ταλαιπωρημένοι Ελληναδάδες άντε και στα δικά μας.
Τα νέα ως προϊόν «μαντικής» μέσα από πολιτική σκέψη που έχω για τους αγαπητούς ελπιδο-λάγνους των αναταραχών δεν είναι καλά.  Αυτοί που πούλαγαν τουριστικά θα συνεχίσουν να τα πουλούν  καθώς η επιρροή των ξένων δυνάμεων τόσο σε πολιτικό όσο και σε οικονομικό επίπεδο θα συνεχίσει να είναι η ίδια. Το πρόσωπο του πρώην δικτάτορα θα ξεχαστεί και θα ζήσει αυτός καλά και οι άλλοι τα ίδια. Θα μου πείτε… μα τόσο ηλίθιος είναι ένας λαός που κάνει ένα τέτοιο αγώνα για να αφήσει πάλι το συναίσθημα του να εμπιστευτεί ένα ολόκληρο πολιτικό σύστημα που τον εκμεταλλευόταν;   Η απάντηση δεν μπορεί να είναι καμία άλλη από την ίδια τη ζωή μας και την πορεία της πολιτικής στο δικό μας σπίτι. Δεν χρειάζεται να γνωρίζουμε ιστορία, μα αν είχαμε (έστω) μια κοντόφθαλμη οπτική μόλις τριάντα χρόνων … θα μπορούσαμε να δούμε αγαπητοί μου Τυνήσιοι- Έλληνες, πόσες φορές δίναμε λευκή επιταγή σε οικογένειες και παρέες πολιτικών που σίγουρα δεν είχαν δώσει (αποδεδειγμένα) τα καλύτερα δείγματα τιμιότητας σε οικονομικό αλλά και εθνικό επίπεδο.  Έχουν κουραστεί πολύ για να φτιάξουν μορφώματα φοβισμένων λαών χωρίς κρίση και νομίζω ότι δικαίως επιχαίρονται τις λαό-πλάνες πολιτικές τους.
Αλλά θα πρέπει να ξέρουμε , ότι ο οπαδός που στερείται γνώσης μέσα από μια παιδεία με φιλοσοφία θα είναι πάντα δούλος των καταστάσεων … έστω και αν σηκώνει το ανάστημα του σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις και καμαρώνει για το αίμα που χύθηκε από τα αδέρφια του.

Τι λέτε, πάμε μια βόλτα εναλλακτικού τουρισμού, που να έχει ουσία; Δηλαδή πάμε στην δική μας "Τυνησία"... της σκέψης μας;

ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΜΑΝΑΒΙΚΟ

.

Εδώ και λίγο καιρό παρακολουθούσα πηγαίνοντας στη δουλειά μου τις προσωπικές εργασίες που έκανε ένας νέος γείτονας διαμορφώνοντας το μαγαζί του. Σε σύντομο χρόνο ένα καθαρό και λιτό μανάβικο ήταν στη γωνιά , δίνοντας ζωή στο κλειστό κατάστημα που υπήρχε καιρό με ένα φθαρμένο ενοικιάζεται στο τζάμι.

Ο Πειραιάς έχει γωνιές που κρατούν μέσα τους ακόμα ένα (αλλοιωμένο) απόηχο της μεταπολεμικής κουλτούρας της αστικής Ελλάδας, αν και τώρα είναι εμπλουτισμένη με τους μετανάστες και την στάση ζωής τους με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό.

Με την πρώτη ευκαιρία λοιπόν το επισκέφτηκα να ψωνίσω, μεταφέροντας ένα χαμόγελο ευχής ώστε να είναι καλορίζικο. Μια απλή και γεμάτη ζωή χωρίς να έχει κάτι από το γκρίζο των ακάλυπτων επιταγών και του άγχους που βλέπω στις επιχειρήσεις γύρω μου, ήρθε να ανταποδώσει το χαιρετισμό με ένα χαμόγελο. Ένας πατέρας με κέφι μου έδειχνε τα προϊόντα του και μια μαμά πρόσεχε ένα κατάξανθο αγοράκι μόλις δύο χρόνων ενώ βοηθούσε στο ταμείο. Ο μικρός μπόμπιρας έστρεψε τα επίμονα μάτια του διακριτικά και με παρακολουθούσε μια και ένας γίγαντας για αυτόν, είχε εισβάλλει στο χώρο του. Τον άφησα να κάνει όσο ήθελε την εξερεύνηση στο πρόσωπο μου και σε μια στιγμή (ανύποπτη) γυρίζω προς αυτόν και του δίνω ένα πεταχτό φιλί στον αέρα , πράγμα που σίγουρα δεν περίμενε μέσα στην σοβαρότητα της παρατήρησης του άγνωστου. Τα πράγματα ως δια μαγείας άλλαξαν και ένα σκέρτσο άρχισε να αναπτύσσεται στον μικρό που ήθελε εκείνη ακριβώς την στιγμή να μου μιλήσει με την κίνηση του σώματος για όλα τα κατορθώματα που είχε μάθει έως τώρα. Μικρά πηδηματάκια, στροφές και χαμόγελα, τα μοίραζε αφειδώς μέσα από την χαρά του υπάρχω και επικοινωνώ. Τον χαιρετισμό εκείνης της πρώτης επίσκεψης τον διαδέχτηκαν και μερικές ακόμα επισκέψεις που έκανα στο κατάστημα για ψώνια αφήνοντας μου κάθε φορά την ίδια αίσθηση της απλότητας και της καθαρότητας για αυτό που λέμε «ζωή».

Έχει τύχει αρκετές φορές να παρατηρώ τους ανθρώπους (όπως έκανε ο ξανθός μπόμπιρας) σαν συζητούν μεταξύ τους και βλέπω μια αγωνία που εκφράζουν ψάχνοντας να βρουν το φθηνότερο προϊόν μέσα από τις αγορές τους. Συνήθως δεν συζητούν για το «καλό» αλλά για το «φθηνό» και τούτο δεν είναι γέννημα της οικονομικής δυσπραγίας του τελευταίου διαστήματος, αλλά υπήρχε (σαν θυμάμαι) από την εποχή της αλητείας του χρηματιστηρίου των νέο-ελλήνων που νόμιζαν ότι μετέχουν ως συν-διαχειριστές του καπιταλισμού. Φαντάζομαι ότι η μέσα σκέψη τους θα ήταν «Μπράβο μου που επιβιώνω ως έξυπνος επικερδώς». Δυστυχώς μέσα από αυτή τη φιλοσοφία δεν υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες επιβίωσης τέτοιων καταστημάτων σε τούτες τις μέρες.  Όσο λοιπόν το μοντέλο που μετρά την προσφορά και τη ζήτηση με όρους κέρδους χωρίς υπάρχουσα κοινωνική πολιτική σε μια ασύδοτη οικονομία χωρίς ανθρωποκεντρική φιλοσοφία, για τον (κάθε) ξανθό μπόμπιρα δεν είναι σίγουρο ότι θα έχει μνήμες που θα κρατήσουν πολύ χρόνο μέσα σε τέτοια απλά καθαρά και λιτά μαγαζιά. Για να το κάνω λιανά αυτό, σημαίνει ότι σε όλες τις "πολιτισμένες" χώρες τα μεγάλα καταστήματα βρίσκονται πάντα σε μια απόσταση αρκετά μεγάλη έξω από τον οικιστικό ιστό, ενώ στο Ελλαδιστάν της αλητείας και της συναλλαγής, όλα τα μεγάλα καταστήματα βρίσκονται ακριβώς μέσα στην καρδιά της κάθε πόλης… Βέβαια δεν υπάρχει κανένας που τον φωτογράφησαν με το χέρι προτεταμένο και τα χρήματα της συναλλαγής στην χούφτα του…. ώστε να αποδώσουμε ιδιοτέλεια στις όποιες αποφάσεις της νομοθετικής- εκτελεστικής εξουσίας. Ούτε ακόμη υπάρχει πιθανότητα να πουν σε κρατικούς λειτουργούς «Πόθεν έσχες» όλα τούτα , μέσα από μια απορία πως ένας όντας (πρώην ρακένδυτος) πολιτικάντης ή ακόμη και ένας δημόσιος κομματικός (πρώην πειναλέος) υπάλληλος μπορεί να έχουν τέτοιες επιτυχίες στο "ευ ζειν" τους.

Παλιότερα με είχε απασχολήσει το κατά πόσον ευθύνεται για την πνευματική ανωριμότητα (δηλαδή την πολιτική ανάξια σκέψη) του κόσμου η «ελεήμων προσφορά» μέσα από έννοιες όπως είναι η αγάπη και η ανθρωπιά… Αυτό που οφείλει να κάνει μια οργανωμένη κοινωνία δεν δικαιούνται να το λειτουργούν οι άνθρωποι μεμονωμένα έστω και αν έχουν την πρόφαση να σώσουν την ψυχή τους. Όταν ακούω να λέει κάποιος «Είμαι Καλός άνθρωπος» μου έρχεται μια φαγούρα μέσα στην παλάμη και θυμάμαι τα σχολικά μας χρόνια που χωρίς δισταγμό την προσγειώναμε στο σβέρκο του ανόητου κατά την κρίση μας. Τώρα βέβαια η σοβαρότητα της ηλικίας καθώς και η αίσθηση της σιχασιάς στην περιοριστική σκέψη απλά αναπτύσσει το βήμα σε αντίθετη κατεύθυνση από ότι άρρωστο βλέπω μπροστά μου.

Έτσι λοιπόν για να επανέλθω στο μανάβικο και στις όμορφες χορογραφίες του μπόμπιρα, μου δημιουργήθηκαν αρκετά ερωτήματα με την απαίσια ταύτιση μας πίσω από την πρόταση «Έτσι είναι ο κόσμος» που την λειτουργούμε για να αφήνουμε έξω από την ευθύνη μας ότι νοιώθουμε ότι είναι άδικο. Όταν βλέπω παιδιά, αισθάνομαι ότι τίποτε δεν έχει χαθεί ακόμα έστω και αν τα εκπαιδεύουμε στα αχνάρια της σκέψης μας για να τα κάνουμε άρρωστα και παραμορφωμένα πλάσματα όπως εμείς ως υπήκοοι όμοιοι με τους κυβερνήτες μας και τους οικονομικούς μας παράγοντες. Όλη η κοινωνική εκπαίδευση ακόμη και μέσα από την υποτιθέμενη τέχνη που μοιράζεται μαζικά στο πόπολο, φροντίζει να μην χαθεί το καλούπι ενός θρασύδειλου αλήτη που είναι η προσωπογραφία του μέσου ανθρώπου ή αλλιώς του επονομαζόμενου «φυσιολογικού».

Αν είναι (ως υπέρβαση εποχής) να κάνουμε το οτιδήποτε που θα αφορά σε μια προσφορά ευζωίας σε μικρούς μπόμπιρες που υπάρχουν γύρω μας, είναι να δημιουργήσουμε επιτέλους τις δομές για ένα κράτος που θα στηρίζεται σε μια άλλη φιλοσοφία πέρα από αυτή που εισπράττουμε ως θύματα ή αποδίδουμε ως θύτες κατά καιρούς στην αρένα της ζωής μας. Αυτή η φιλοσοφία της σκέψης μας ήδη έχει ανοιχτές πληγές που κυριολεκτικά βρωμούν όσο και να έχουμε συνηθίζει τη βρώμα και να νομίζουμε ότι είναι μια ακόμη οσμή γύρω μας…

Βέβαια οι οπαδοί της φιλοσοφίας που απέτυχε και θεοποιεί το ατομικό κέρδος σε μια ασύδοτη ελεύθερη αγορά, πάντα θα αναμασούν το ρητό του που λέει «Ο θάνατος σου η ζωή μου» … και το πιο θλιβερό είναι ότι αυτοί οι ανόητοι δεν είναι πάντα φτωχοί και αμόρφωτοι … αλλά ενίοτε πλούσιοι και δύσμορφοι… και ακόμη να μην ξεχνάμε ότι κυρίως είναι θρασύδειλοι για τις απολαβές όσων δεν δικαιούνται απέναντι στη θεία Νέμεση γιατί στη νομοθετημένη δικαιοσύνη, δεν υπάρχει απολογία (άρα και τιμωρία) στο σπίτι των Ντάλτον και αυτό είναι γνωστό.

ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ

.

Υπάρχουν έννοιες που τις χρησιμοποιούμε στη ζωή μας με την αίσθηση ότι γνωρίζουμε πραγματικά τι σημαίνουν. Θα μπορούσαμε να μιλάμε ώρες για αυτές τεκμηριώνοντας το γνωστικό μας πεδίο (δηλαδή την υποκειμενική μας ανάγκη), αλλά μια άλλη θεώρηση λέει πως η ζωή μας είναι γεμάτη από σοφιστείες ομοιάζουσες με την έδρα μας … δηλαδή επί το λαϊκότερον είναι του κώλου.

Πληροφορίες έργου
Βέβαια αυτό ως αποδοχή δεν μας τιμά και θα κάναμε τα αδύνατα δυνατά να πείσουμε για το σπουδαίο της αντίληψης μας και για την σοφία που έχουμε απέναντι σε ότι μας απορρίπτει αυτή τη συγκρότηση.

Μια τέτοια λέξη που έχει φορτισμένη συναισθηματική προσέγγιση είναι και ο γνωστός μας «Φασισμός». Ιστορικά για αυτόν έχουν μιλήσει περισσότερο οι αντίθετες τοποθετήσεις παρά οι ίδιοι οι Φασίστες.
Ακόμη οι τόνοι αίματος αδικοχαμένων ανθρώπων από τις αρχές του περασμένου αιώνα έχουν φορτίσει με ένα αρνητικό περιεχόμενο τον ίδιο το φασισμό που στο όνομα του ξεκίνησαν οι βιαιότητες.
Αφορμή αυτών των σκέψεων, είναι ένα θεατρικό έργο που ανέβηκε πρόσφατα στο θέατρο Επί Κολωνώ και πραγματεύεται αυτή την έννοια μέσα από την πέννα του αμερικανού συγγραφέα Στίβεν Κινγκ υπό τον τίτλο «Ο καλός μαθητής»
Γνώριζα την προετοιμασία του έργου καιρό πριν από τον υπέροχο μουσικό και εμπνευσμένο καλλιτέχνη Χρήστο Τριανταφύλλου που υπογράφει τις μουσικές συνθέσεις των θεμάτων της παράστασης.
Με εξέπληξε η σύνθεση που άκουσα πρόσφατα από το διαδίκτυο και γοητεύτηκα από την πολυεπίπεδη ανάλυση του φασισμού που "διάβασα" μέσα από τον ήχο της δημιουργίας του. (απόσπασμα)
Προσωπικά αποφεύγω να ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που προσφέρουν αβίαστα αναθέματα σε φιλοσοφίες, πολιτικές αντιλήψεις και κοινωνικά φαινόμενα όπως αυτό του φασισμού, έστω και αν έχω αναφορές συναισθηματικές σε πόνο που έχει προσφέρει.
Όποιος με ευκολία αναθεματίζει, κάπου μέσα στο μυαλό του εξυπηρετεί κομμάτια του μοντέλου που απορρίπτει.

Σύντομα θα απολαύσω καιρού επιτρέποντος την παράσταση και θα έχουμε περισσότερα να πούμε επ’ αυτής. Όμως όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, καλό είναι να προετοιμαζόμαστε νοητικά σαν θέλουμε να παρακολουθήσουμε κάτι που όντως μας ενδιαφέρει. Μια από τις προετοιμασίες ήταν να φέρω πάλι μέσα από μια νέα εξερεύνηση την ουσιαστική προσέγγιση στο φαινόμενο του φασισμού ως κοινωνικό- πολιτική πρακτική και σαφώς ως φιλοσοφία σκέψης.
Οι αναλύσεις που διάβασα μέσα στο χρόνο που διέθεσα ήταν ενδιαφέρουσες και αναφέρονταν κυρίως στο ιστορικό του φαινόμενο καθώς και στο πολιτικό ρεύμα με κύριο εκφραστή του τον Μουσολίνι.
Με τα χρόνια έχω αποκτήσει μια «διαστροφή» στην κατανόηση των αυτονόητων και δεν αρκούμαι στην εξήγηση ενός φαινομένου μέσα από πολιτικές και ιστορικές αναλύσεις που τεκμηριώνουν την εμφάνιση και την δράση του.
Με ενδιαφέρει περισσότερο το «γιατί» εμφανίζεται και κατά πόσον η ύπαρξη του εδράζει μέσα σε ανάγκες της σκέψης μας.
Ότι έχει εμφανιστεί ως φιλοσοφία ή έχει γίνει αποδεκτό ως πολιτική πρακτική ανά τους αιώνες, σίγουρα εξυπηρετεί ανάγκες σκέψης των ανθρώπων που το αποδέχονται ή το αντιστρατεύονται.
Αν απαντήσουμε στο ζήτημα της πολιτικής ιστορικής έκφρασης του φασισμού με ένα αφοριστικό πνεύμα και με την πεποίθηση ότι δεν υπάρχει πλέον ως επιθυμητό από λαούς μοντέλο στον κόσμο… μια και κανένας  ιδεολογικός – πολιτικός χώρος (δεν τολμά) να αυτοπροσδιορίζεται πλέον ως φασιστικός, τότε έχουμε κάνει το μεγαλύτερο ολίσθημα.
Ο φασισμός είναι μια ανθρώπινη έκφραση ανάγκης που αξίζει να ερευνήσουμε ο καθένας προσωπικά την μετάλλαξη του σε όλους τους τομείς της ζωής μας ακόμη και της εντελώς προσωπικής.
Αυτή η ανάρτηση δεν επιδιώκει να μετατραπεί σε μελέτη και να καταγράψει τεκμηριωμένες παραπομπές από την βιβλιογραφία, αλλά στοχεύει μόνο να βάλει το ερώτημα "Τι είναι φασισμός" για προσωπική αναζήτηση του κάθε ενός ξεχωριστά.

Μου φαίνεται πολύ λίγη η ερμηνεία του φασισμού ως «Αυταρχική πολιτική θεωρία». Αυτό αφήνει έξω από την ερμηνεία το μυαλό μας και τις ανάγκες του, που εξυπηρετούν την εμφάνιση αυτής της θεωρίας.
Θα μπορούσε να είναι η σύνδεση του με το αστικό μοντέλο συνυφασμένη και ως πολιτική θεωρία να βρίσκεται μόνο μέσα σε αυτό;
Σήμερα λειτουργούμε επί μέρους αντιλήψεις που ασπάζεται ο φασισμός ως ιδεολογία στην καθημερινότητα μας (όντας) δηλώνοντας δημοκρατικοί;
Το «πιστεύω» ως έννοια πόσο κοντά βρίσκεται με την φιλοσοφία του φασισμού σε αντίθεση με το «θεωρώ» που το έχουμε απαγορευμένο από την λογική των ομάδων ταύτισης σε διάφορα ζητήματα;

Όλα αυτά και ακόμη περισσότερα είναι ερωτήματα που δεν έχει καμία αξία η απάντηση τους, όσο η ικανότητα να τα συνθέσουμε (ατομικά) και να τα αφήσουμε να βρίσκονται απέναντι μας για να μας γενούν απορίες σε ότι το μυαλό μας θέλει να το κατατάσσει εύκολα και αβίαστα με ένα ορισμό.

Το «καλό» και το «κακό» είναι έννοιες που τις χρησιμοποιούμε οι άνθρωποι για να εκφράσουμε την ικανοποίηση ή όχι της προσωπικής μας ανάγκης.
Η ψυχρή (φιλοσοφική) ανάλυση ενός φαινομένου δεν μπορεί να έχει μέσα της τέτοιους ποιοτικούς χαρακτηρισμούς, έστω και αν γνωρίζουμε καλά το άδικο αίμα που έχει χυθεί στο παρελθόν. Το ότι ακόμη και σήμερα συνεχίζεται να χύνεται στον πλανήτη άδικα το αίμα ανθρώπων απέναντι σε συμφέροντα θα πρέπει να μας υποψιάσει ότι κάτι δεν κάνουμε σωστά με τον ποιοτικό αυτό (ιδιοτελή) διαχωρισμό και με τα σχηματικά αναθέματα χωρίς την κατανόηση της σκέψης μας.
Όλα αυτά λοιπόν τα ερωτήματα (ενδεχομένως) να είναι μικρές σπίθες που θα πετάγονται από τα λόγια του θεατρικού έργου και θα τις αναζητήσω παρακολουθώντας το.

Θα τολμούσαμε να παραδεχτούμε σε απλά ζητήματα της ζωής μας ότι έχουμε απομακρυνθεί από την συν-αίσθηση και λειτουργούμε φασιστικές λογικές, όντας Δημοκράτες, Χριστιανοί, Βουδιστές, Μωαμεθανοί, Επιστήμονες, Πολιτικοί και ότι άλλη ιδιότητα βάλει ο νους μας;
Να ένα καλό ερώτημα που έχει δύσκολο το σκέλος της απάντησης και σίγουρα δεν εμπίπτει μέσα σε ένα αφορισμό του φασισμού από εμάς τους «καλούς».
Αυτή η ευκολία στα λόγια, για να επανέλθω στην αρχή του άρθρου είναι σοφιστείες που ομοιάζουν περισσότερο με την έδρα μας … για να μην τις ονοματίσω ξανά όπως ακριβώς λέγονται επί το λαϊκότερον…

ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΑΡΛΙ

.

Το 1931, μετά από τρία χρόνια γυρίσματα και μια επιμονή να μη χρησιμοποιεί τον ήχο της ομιλίας στις ταινίες του, ο Τσάρλι Τσάπλιν παραδίδει στην ιστορία της κινηματογραφίας την υπέροχη ταινία «Τα φώτα της πόλης».

Εκείνη την εποχή ακριβώς όπως και σήμερα υπήρχε η μεγάλη κρίση στην Αμερική που ξεκίνησε εκείνη την «Μαύρη Τρίτη» στις 29 Οκτωβρίου του 1929 και αρκετοί επαγγελματίες το προσεχές διάστημα επιλέγουν την αυτοχειρία ως λύτρωση από την οικονομική τους καταστροφή.
Αυτή ακριβώς την εποχή ο Τσάρλι εστιάζει το βλέμμα της ψυχής του στην ανάγκη του έρωτα και της προσφοράς από τους μη έχοντες.
Υπερβαίνει την συναλλαγή και την κάνει ανθρώπινη συν-αίσθηση.
Η ταινία αφορά τον έρωτα του για μια τυφλή ανθοπώλη που φαντάζεται ότι είναι πλούσιος.
Η υπέροχη σκηνή γνωριμίας τους είναι ένας ύμνος της ευρηματικής σκηνοθεσίας και η λεπτότητα των συναισθημάτων θα γαλουχεί ψυχές για πολλά χρόνια ακόμη.
Ο πλούτος με την πενία , για τον Τσάρλι έχουν μια σχέση πολύ στενή κατά τρόπον ώστε να είναι αλληλοσυμπληρούμενες καταστάσεις. Ότι δηλαδή δεν έχει ο ένας το διαθέτει ο άλλος.
Ο πλούσιος τυχαία γνωστός του ήρωα, μετατρέπεται σε ένα παθιασμένο φίλο του μόνο όταν είναι υπό την επήρεια της μέθης, ενώ έχει παράλληλα ένα τεράστιο υπαρξιακό πρόβλημα με τάσεις αυτοκτονίας απέναντι σε ένα πλούσιο στην καρδιά μα πάμφτωχο στις ανέσεις Τσάρλι.
Δεν πιστεύει φιλοσοφικά μέσα του ο Τσάρλι στο μοντέλο του καπιταλισμού και φροντίζει να το δηλώνει με πλάγιο τρόπο μέσα από μια ευρηματική κινούμενη εικόνα που καταδεικνύει το γελοίο του πράγματος για όλο το σύστημα που στηρίζεται στη δύναμη και την κατανάλωση.
Το ίδιο μοντέλο έχουμε και σήμερα που δημιούργησε τους Παγκόσμιους πολέμους και συνεχίζει να προσφέρει πόνο σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Ο Τσάρλι είναι έντονα πολιτικός στη σκέψη ενώ παράλληλα μιλά στις πιο ευαίσθητες χορδές της ψυχής του θεατή.
Ο έρωτας για τον μεγάλο Σκηνοθέτη είναι μια μυσταγωγία που τελείται μυρίζοντας το άρωμα ενός λουλουδιού στο πεζοδρόμιο και πραγματώνεται σε ένα άγγιγμα που δεν το τολμούν εύκολα οι άνθρωποι.

Η προσωπική μου θέση είναι ότι έργα σαν και αυτό αφορούν στην διαπαιδαγώγηση και αξίζει να τα βλέπουν οι νέοι γεμίζοντας το ασυνείδητο τους με πληροφορίες που δύσκολα απαντούν στην επίπεδη ζωή που τους προσφέρουμε.
Στην κοινωνία της πρόκρισης του ατόμου σε στίβους που δεν έχουν κανένα συλλογικό όραμα, οι νέοι χάνουν χρόνια από τη ζωή τους για να νοιώσουν "ασφυκτικά επιτυχημένοι" σε μια σπουδή που απλά μεταθέτει την ανεργία τους και οι πληροφορίες που παίρνουν ως γνώση είναι ασύνδετες με μια φιλοσοφία ζωής.  Στο τέλος "αμόρφωτοι" επιστήμονες, στέκουν πλάι σε αναιδείς γιάπηδες που στήνουν παράτες σε γιορτές και αποκαλυπτήρια αγαλμάτων όπως αυτές στις εμπνευσμένες σκηνές της ταινίας.
Αν η αίσθηση της τότε εποχής βρίσκεται σε καπέλα και στην συνήθεια της υπόκλισης στο δρόμο μη σας φαίνεται διαφορετική από την υπάρχουσα υποκρισία και την ανικανότητα να βλέπουμε τη ζωή πίσω από το σχήμα της.
Οι οικονομικές κρίσεις γίνονται ασήμαντες  για τον Τσάρλι, μια και η ζωή δεν τις περιλαμβάνει μέσα από την μεγαλοσύνη της αγάπης.
Ο θάνατος για τον μεγάλο Δημιουργό, είναι η ίδια η ζωή (σε στιγμές της) μέσα από τις δυσκολίες  και τον αφόρητο πόνο που έχει κατά την επιβίωση … μα τον νικά ο ήρωας σαν τον "περπατά" σε κάθε αποτυχία ή στέρηση με αξιοπρέπεια και άδολο έρωτα για την ζωή.

Την ανάρτηση της ταινίας από το διαδίκτυο την χαρίζω σε όσους μπορούν να ακούσουν την καρδιά τους πέρα από το στομάχι τους και φυσικά στα τρία παιδιά μου…
Ακόμα θα ήθελα να την νοιώσουν ως χάρισμα ζωής από τον μεγάλο Τσάρλι Τσάπλιν και όλα τα παιδιά που νοιώθουν ότι είναι ενήλικες μέσα από το μοντέλο που τους φύτεψαν στο μυαλουδάκι οι φοβισμένοι δάσκαλοι και γονείς τους... δηλαδή όλοι μας σε φάσεις της ζωής μας.

Υ.Γ

Το ποπ κορν … προαιρετικό.













ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ;

 .
 Ο Μπρέχτ είχε πει κάποτε … «Αλλοίμονο στη χώρα που έχει ανάγκη από ήρωες»
Αυτό ας το κρατήσουμε καλά στο μυαλό μας για να έχουμε το μέτρο της συνενοχής αυτής της κατάστασης που ζούμε ως ηθική και οικονομική εξαθλίωση.

Στην συνέχεια του άρθρου δεν θα ασχοληθούμε με το πώς, γιατί και τα λοιπά που έχουν αναλυθεί κατά κόρον από πληροφορημένους και μη πολίτες, αλλά θα μείνουμε στην επικαιρότητα του ερωτήματος «και τώρα τι γίνεται;»
Ένας λοιπόν ήρωας έρχεται να αναλάβει το κόστος της δικής μας ανικανότητας να έχουμε πολιτικό λόγο.
Όλα τα κόμματα στην Ελλάδα αρκετοί υποστηρίζουν ότι είναι το μέσον συντήρησης μιας όζουσας πραγματικότητας έστω και αν φαίνονται ως αντίπαλα με ιδεολογικές προσεγγίσεις.
Δεν ήθελα να το πιστεύω και αγωνίζομαι φοβερά να μην το ενστερνιστώ, αλλά όσο μαθαίνω τόσο απογοητεύομαι…
Ο πολιτικός λόγος είναι πάντα υπεύθυνος και με ονοματισμένη παρρησία.
Οι γραφές που βρίσκονται πίσω από μια ανωνυμία ή μια πέτρα που φεύγει από ένα ακαθόριστο πλήθος είναι συμπεριφορές δούλων που σίγουρα μακράν απέχουν από την Ελευθερία.
Ο λόγος για τον ιατρό Δημήτρη Αντωνίου που ανέλαβε το κόστος της μήνυσης αυτής της Κυβέρνησης για εσχάτη προδοσία.
Ελεύθερος πολίτης είναι μόνο ο Ενημερωμένος… αλλά σε αυτή την σωστή σκέψη θα ήθελα να προσθέσω ότι δεν φτάνει μόνο η ενημέρωση. Απαραίτητη είναι και η στοιχειώδης κριτική σκέψη με ένα αίσθημα ευθύνης στον εαυτό μας τουλάχιστον.

Βρήκα στο διαδίκτυο, την δανειακή σύμβαση των 80 δισεκατομμυρίων Ευρώ με τα οποία μας διευκόλυνε η Τρόικα να ξεπεράσουμε την καταναλωτική μας συνήθεια…
Φυσικά δεν την βρήκα από διασταυρωμένη πηγή της αντίστοιχης υπηρεσίας, αλλά δεν έχω κανένα λόγο να αμφιβάλλω για την γνησιότητα της , εκτός και αν οι καθ ύλην αρμόδιοι κυκλοφορήσουν την ενδεχόμενα διαφορετική που λέει κάτι άλλο.

Αν θελήσει κάποιος να του στείλω το αρχείο, μπορεί να το ζητήσει με e-mail μια και είναι αρκετά μακροσκελής για ανάρτηση σε αυτό το χώρο.
Επιγραμματικά σύμφωνα με μια ανάλυση που μου στάλθηκε για τα γραφόμενα της θα την επισυνάψω για να έχετε μια αρχική ενημέρωση πριν γνωρίσετε τον κύριο Αντωνίου από την πολιτική του δράση ως μοναχικός και τίμιος καβαλάρης.

Έχουμε και λέμε λοιπόν...

---σελ.119-ΔΕΝ μπορεί η Ελλάδα να πάρει δάνειο από άλλο δανειστή (Κίνα-Ρωσία) καθώς επίσης δεν μπορεί να υποθηκεύεσαι ούτε να ενεχυριάσει για άλλον περιουσία ή έσοδα ή να μεταφέρει το... χρέος της...
(Γι' αυτό όταν είπε η Ρωσία να μας δανείσει με χαμηλό επιτόκιο αντέδρασε η κυβέρνηση!!!!)
---σελ 129.παραγρ.13.υποπαραγρ.1.
Αντίθετα ο δανειστής επιτρέπεται να μεταβιβάσει τα δικαιώματα κ τις υποχρεώσεις του.
Δηλ. μπορεί να δανειστήκαμε από τη Γερμανία άλλα να βρεθούμε χρεωμένοι στην Τουρκία ή τα Σκόπια!!! Γιατί η Γερμανία θα τους έχει πουλήσει τα δανειακά δικαιώματα τις Ελλάδος
---Σελ.129.παραγρ.14.υποπαραγρ.1
Η σύμβαση διέπεται από το Αγγλικό δίκαιο
---σελ΄121.παραγρ.5
Το επιτόκιο για τα 80 δις ευρωπαϊκών δανείων είναι 5,2 κυμαινόμενο για την πρώτη 3ετία.6,2 για τα επόμενα χρόνια κ +2% τόκοι υπερημερίας εάν έχει λήξει το δάνειο, επαναπροσδιοριζόμενο ΑΝΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
---Σελ 123
Η Ελλάδα εάν δεν πληρώσει κάποιο από τα παλαιότερα δάνεια κ όχι τα 110 που παίρνουμε τώρα, που λήγουν ή προβεί σε αναστολή πληρωμών παλαιότερου δανείου, δεν μπορεί να εκταμιεύσει χρήματα από το μηχανισμό κ υποχρεούται να πληρώσει άμεσα το υπόλοιπο κεφάλαιο του δανείου του μηχανισμού μαζί με όλες τις επιβαρύνσεις.
---Σελ.130,παραγρ.15+σελ 140,παραγρ 5...
Για να είναι νόμιμη, για να ενεργοποιηθεί και να ισχύει η σύμβαση, δεν χρειάζεται καμιά άλλη πράξη παρά μόνον την υπογραφή του Παπακωνσταντίνου κ τη νομική γνωμοδότηση του νομικού συμβουλίου του κράτους του υπουργείου οικονομικών κ του υπουργείου δικαιοσύνης(χούντα έχουμε κ θα υπογράφει ο υπουργός εν αγνοία της κυβέρνησης? ο υπουργός θα υπογράφει, ούτε καν ο πρωθυπουργός για να εκταμιεύεται το δάνειο? ούτε ψήφιση στη βουλή ούτε καν υπογραφή από τον πρόεδρο της δημοκρατίας, ούτε καν γνωμοδότηση!!!!)
---σελ 123,παράγραφος 5...
Μόνο το δικαστήριο της ευρωπαϊκής ένωσης κ τα συνταγματικά δικαστήρια των δανειστών μπορούν να ακυρώσουν τη σύμβαση γιατί παραβιάζεται το ευρωπαϊκό δίκαιο ή το σύνταγμα του δανειστή αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τη σύμβαση στην Ελλάδα δεν επιτρέπει κανένα δικαστήριο να εκδικάσει τέτοια προσφυγή! Αφήστε που δεν έχουμε κ συνταγματικό δικαστήριο στη χώρα μας, αλλά από κει κ πέρα υπάρχει το διεθνές αλλά μας δένει τα χέρια πρέπει να απευθυνθούμε για τους Γερμανούς στο δικαστήριο της Γερμανίας, για τους Άγγλους στης Αγγλίας!!!
-----Με την παρούσα ο δανειολήπτης αμετάκλητα κ άνευ όρων, παραιτείται από κάθε ασυλία την οποία έχει ή πρόκειται να αποκτήσει όσον αφορά τον ίδιο ή τα περιουσιακά του στοιχεία από νομικές διαδικασίες σε σχέση με την παρούσα σύμβαση. Όσον αφορά κατάσχεση, διαταγή κ όσον αφορά την εκτέλεση κατά των περιουσιακών στοιχείων του στο βαθμό που δεν το απαγορεύει δικαστικός νόμος. Ούτε ο δανειολήπτης, ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία !!!
Με λίγα λόγια θα μας πάρουν και τα σ..... Θα τους αφήσουμε ???

Αφού πήραμε μια αίσθηση του τι γίνεται σε αυτή τη μικρή γωνιά του πλανήτη μπορούμε να παρακολουθήσουμε τις πληροφορίες για την προσωπική αντίδραση του κου Αντωνίου.
Το γιατί γίνεται όλος αυτός ο χαμός παγκόσμια και απλά ήρθε τώρα η σειρά μας, είναι ένα άλλο θέμα που για την τοπική του εκδοχή μπορείτε να πάρετε μερικές πληροφορίες από ένα προηγούμενο άρθρο που φιλοξένησε τη σκέψη ενός άλλου μοναχικού στοχαστή του Κου Γλυκοφρύδη. (ΕΔΩ)

Χαρείτε την παρρησία έκφρασης κατά την ομιλία του γιατρού χωρίς ιδιαίτερες παράτες και κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
Αστείος; Φαιδρός; Ανόητος ο Κύριος Αντωνίου;
Η προσέγγιση όμως της απάντησης στο ερώτημα μπορεί να έχει στο σκέλος των επιθέτων που προανέφερα με ερωτηματικά τον εαυτό μας … ως ζώντες μια πραγματικότητα συνενοχής.
Άρα μήπως είμαστε Αστείοι , Φαιδροί , Ανόητοι εμείς όλοι που δεν ασχολούμαστε παρά μόνο με την έλλειψη μας και απαιτούμε να μας δώσουν μια ευζωία;

Πάντα τα ζώα τα παχαίνουν πριν τη σφαγή …αλλά αυτά δεν το ξέρουν.

Πατήστε επάνω στην εικόνα
φυσικά υπάρχει μέρος 2  , μέρος  3 ,μέρος 4 και μέρος 5

Στοιχεία από μια παλαιότερη συνέντευξη του για τό ίδιο θέμα μόλις είχε αρχίσει να το κινεί (εδώ)

ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΕ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ

.

Ω Μοίρα!

Τα πέπλα της καρδιάς λύγισαν
μπροστά στον άνεμο των ματιών
η γοερή κραυγή ζωγράφισε τα αγκάθια μιας ζωής
μες το κενό της ύπαρξης που χόρευε

Άνθρωπε ! φώναξε το βλέμμα
ίσια στον τόπο μιας καρδιάς που χτύπαγε
ανάμεσα στα βήματα της μοναξιάς
που σάλευαν στης λησμονιάς τη στράτα

Συνέχισα την επανάληψη στον ήχο των βημάτων
και η κραυγή λερώθηκε κι απόμεινε βραχνάδα
χαθήκαμε στον άνεμο των πέπλων της καρδιάς
στο χιλιόστριφτο νήμα της ζωής μας

Τώρα και πάλι σκοτάδι μες το φως
χωρίς ανέμους στης ψυχής το διάβα …
όλα έτσι έπρεπε να γενούν στη δύναμη του «Είναι»
Ω Μοίρα ! φώναξε το βλέμμα που χανόταν


Πάντα πιστός στην ανατροπή της θεματολογίας που πραγματεύεται αυτός ο χώρος, σκέφτηκα να ανεβάσω ένα άρθρο που θα ασχοληθεί με την Ποίηση ως εμπορευματοποιημένη δημιουργία.
Προτίθεμαι μέσα από εχεμύθεια, να παρέχω ποιήματα μεμονωμένα ή και για συλλογές «Πνευματικών» ανθρώπων που δεν θέλουν να κουράζονται τόσο ή ταλαιπωρούνται από την έλλειψη ιδεών κατά την βάσανο της συγγραφής.
Το ποιητικό δείγμα που έχω αναρτήσει στην αρχή του άρθρου, συντάχθηκε εντός τεσσάρων λεπτών με το ρολόι του υπολογιστή. Αυτό σημαίνει ότι αναλογικά θα έχει ευτελή τιμή σε ένα τόσο βαθύ νόημα που δίνει στο γόητρο αυτού που θα το υπογράψει.
Η θεματολογία μπορεί να έχει ένα εύρος από Πατριωτικά έμμετρα μέχρι την ποίηση εσωτερικού ρυθμού που δεν ομοιοκαταληκτεί και πραγματεύεται βαθιές εσωτερικές ανησυχίες ευαίσθητων ανθρώπων.
Το σημαντικότερο είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα να γραφούν ποιήματα (για εσάς) που θα έχουν στόχευση σε μία ομάδα ανθρώπων που επιθυμείτε να σας δοξάσουν.
Αναλυτικότερα μπορούν να γραφούν με ταχύτητα και χαμηλή τιμή ποιήματα που σαγηνεύουν μοναχικές κυρίες, ευαίσθητους αρσενικούς ή ακόμη και ομοφυλόφιλους με εσωτερικές πνευματικές ανησυχίες.
Θα έλεγα ότι η δημιουργική ικανότητα της προσφερόμενης εργασίας βρίσκεται πάντα πίσω από την υπηρεσία της δικής σας εξυπηρέτησης.

Τώρα ορισμένοι που θα διαβάσουν αυτό το άρθρο θα γελούν νομίζοντας ότι ο συγγραφέας αστειεύεται … όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα και εδώ βρίσκεται το σοβαρόν της πολιτισμικής παθογένειας της εποχής μας.
Σε αυτή τη χώρα η πνευματική δημιουργία έχει ταυτιστεί με την λογοπλοκία και μάλιστα όσο πιο ασαφές είναι το νόημα τόσο μεγαλύτερη αξία του προσδίδεται.
Οι αρχαίοι Έλληνες έλεγαν ότι το Σαφές είναι και Σοφόν… αλλά η πραγματικότητα του σήμερα τους διαψεύδει.
Επειδή οφείλουμε να επαναπροσδιορίζουμε την φιλοσοφία μας βάσει των αναγκών ενός πολιτισμικού μορφώματος, σκέφτηκα ότι θα ήταν «Σοφόν» να θέσουμε την ικανότητα του σκέπτεσθαι και ταχέως δημιουργείν, στην εξυπηρέτηση των αναγκών της σύγχρονης "Πνευματικής" πραγματικότητας.
Αυτό είναι μια συνταγή που όπως γνωρίζετε την δίδαξε και η Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου πουλώντας την πατρότητα των στίχων της σε συνθέτες που βρίσκονταν πίσω από την ανάγκη του «Δοξάστε Με» σε μια άλλη βέβαια εποχή.

Η προσφορά απευθύνεται σε ανθρώπους που ταλαιπωρούνται μέσα από την συγγραφική βάσανο, έχοντας κατά νου την επιτυχία και την δημιουργία «αυλής» από ανθρώπους που θα τους θαυμάζουν.
Έχετε στενοχώρια που ο γνωστός σας (δημόσιος υπάλληλος) στον χρόνο της ράθυμης εργασίας του γράφει στίχους και έτσι έχει όλα τα βλέμματα από κυρίες με θέλγητρα στη διάθεση του;
Η λύση τώρα είναι μπροστά σας.
Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε αποσπασματικά ποιήματα προς ανάρτηση στο διαδίκτυο και έτσι να οργανώσετε ένα προφίλ πνευματικού ανθρώπου, ή ακόμη να τυπώσετε το βιβλίο σας με την στοχευμένη στις ανάγκες σας (πάντα συναισθηματικά) ποίηση.
Το συγγραφικό εγχείρημα είναι υπόθεση λίγων ημερών και με ασήμαντα χρήματα θα είστε και εσείς ένας ακόμα Πνευματικός άνθρωπος που θα απολαμβάνει στα μάτια των άλλων τη δόξα της Σκέψης του.
Σημασία δεν έχει τι είμαστε … αλλά τι νομίζουν οι άλλοι για μας.

Η συνεργασία προάγει και μέσα από αυτή θα βγούμε όλοι κερδισμένοι.
Κλείνοντας επαναλαμβάνω ότι η εχεμύθεια είναι το κλειδί αυτής της συνεργασίας για να διαλυθούν και οι τελευταίοι δισταγμοί πλησιάσματος της ματαιοδοξίας σας.

Κάντε ένα βήμα σε μια άλλη ζωή !  Η "αξία" σας περιμένει !


Υ.Γ
Ζητώ την κατανόηση και την επιείκεια των μεγάλων Ποιητών ανά τους Αιώνες μα και των λίγων Συγχρόνων που υπάρχουν, αλλά ως ταπεινός θαυμαστής τους κάπως πρέπει να ενταχτώ και εγώ στην πραγματικότητα της εποχής που ζούμε....Τα αδέρφια μου είναι (όλοι) οι σύγχρονοι "Πνευματικοί" άνθρωποι και με κάποιο τρόπο πρέπει να τους συνδράμω επ'  αμοιβαία ωφελεία.

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΔΕΚΑΒΑΛΑ

.

Πολλές ευχές ανταλλάσσονται τις Πρωτοχρονιάτικες μέρες μεταξύ των ανθρώπων.
Κάποιες από αυτές μοιάζουν αναπάντεχες από φίλους που η απόσταση του χρόνου επαφής, νομίζεις ότι κάνει τις καρδιές να λησμονούν μα η χαρά σου μεγαλώνει σαν βλέπεις η θύμηση τους να σε πλησιάζει.
Έντονη ακόμη είναι και η σιωπή αυτές τις μέρες μεταξύ των ανθρώπων που αγωνίζονται να ξεμακρύνουν την καρδιά τους κατά πως θέλει το «άγαλμα» της αυτό-εικόνας τους να φτιάχνει αποστάσεις.
Πέρα όμως από τις δύο περιπτώσεις που προανέφερα και έχουν μια «υγεία» στην καθαρότητα της πρόθεσης , έχουμε και επαφές που είναι βαμμένες με χρώμα χαράς χωρίς να ανταποκρίνονται στην αλήθεια της ψυχής των λειτουργών τους.
Οι επιλογές των ανθρώπινων επαφών και συνύπαρξης σε αυτές τις εποχές στηρίζονται σε μια ωφελιμιστική ανάγκη που τους φέρνει κοντά μέσα από μετρήσιμους στόχους ατομικών συμφερόντων.
Αλισβερίσι … παζάρι που μπορεί να ντυθεί με διάφορα ιδεολογήματα της γνωστικής συγκρότησης του κάθε ανθρώπου.
Υπάρχουν Πατριώτες, Αγωνιστές, Φιλόσοφοι, θεογνώστες, Ουμανιστές και γενικά κάθε μορφής δράση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα που πίσω της κρύβει μια ατομική βολή. Είναι η εποχή του φραστικού φερετζέ σε προθέσεις ατομικής εξυπηρέτησης.
Σημασία δεν έχει τι λες … αλλά πως ζεις μέσα από την ομολογημένη φιλοσοφία σου.
Οι παλιότεροι το έλεγαν συμφωνία λόγων και έργων … ότι δηλαδή δεν υφίσταται ως «μπέσα» σε Άρχοντες και αρχομένους τόσο σε τοπικό όσο και το διεθνές επίπεδο της πολιτικής σκηνής.

Σε κάθε περίπτωση όμως οι δρόμοι της ζωής προχωρούν και ανά πάσα στιγμή ορίζουμε ατομικά τα αχνάρια που θέλει να ακολουθεί το όνειρο της καρδιάς μας.
Κάθε άνθρωπος ζωγραφίζει το δρόμο που θέλει να ταξιδέψει η Αλήθεια του.
Με άλλα λόγια παίρνουμε διαρκώς μικρές αποφάσεις για το τι κρατάμε και τι αφήνουμε σε αυτή τη μοναχική πορεία.
Ένα διαρκές διάβα η ζωή μας, που σαν έχουμε το «μέτρο» της ξεχασμένης Ελληνικής φιλοσοφίας, φροντίζουμε να μην μετατρέπουμε την χαρά μας σε πανηγύρι και την λύπη μας σε οδυρμό.

Όλα αυτά που προανέφερα είναι μια εισαγωγή για την υπέροχη ταινία που γυρίστηκε το 1958 από τον Αλέκο Σακελλάριο και τον Χρήστο Γιαννακόπουλο που την υπογράφουν μαζί , ονομάζοντας την «Δραματική Κωμωδία» και τιτλοφορείται «Ένας Ήρως με παντούφλες».

Ο Βασίλης Λογοθετίδης ενσαρκώνει τον φανταστικό ήρωα στρατηγό Δεκαβάλα, μέσα σε μια «τότε» Ελλάδα που η φτώχεια γινόταν πιο έντονη από την ηθική παρακμή της πολιτικής εξουσίας.
Σας θυμίζει τίποτε αυτό δίπλα στην ευχή Καλή Χρονιά;

Πάντα έχω εμπιστοσύνη στις επιθυμίες της καρδιάς μου και έτσι εμπιστεύτηκα την διάθεση να βρω αυτή την ταινία που δεν θυμόμουν καλά την πλοκή της και να την παρακολουθήσω τις ημέρες των διακοπών της Πρωτοχρονιάς.
Την απόλαυσα και «μου είπε» ξανά αρκετές αλήθειες που δείχνουν την διαχρονία συμπτωμάτων ενός άρρωστου πολιτισμού, που όποιος νομίζει ότι η χρήση κινητών τηλεφώνων ή του internet κάνει την διαφορά των εποχών … είναι πλανημένος.
Σκέφτηκα λοιπόν να αναρτήσω την ταινία (που βρίσκεται στο διαδίκτυο) θεωρώντας ότι έχει ένα πολυσήμαντο μήνυμα για τον αποδέκτη, αρκεί να αντιληφθεί ότι τον αφορά στο σήμερα και δεν είναι μια ηθογραφία εποχής.

Δεν χρειάζεται καμία απογοήτευση για τον φιλοσοφικό (άρα ηθικό) εκπεσμό που διαπιστώνουμε καθημερινά στην (τοπική και παγκόσμια) πολιτική σκέψη τόσο στους άρχοντες όσο και στους αρχομένους.
Για να είμαστε πραγματιστές στην οπτική της εποχής μας, δεν χρειάζεται να χωριζόμαστε σε κατηγορίες ανθρώπων που θεωρούν το ποτήρι «μισογεμάτο» σε αντίθεση με άλλους που το βλέπουν «μισοάδειο».
Η «Ελληνική Σκέψη» θέλει να το βλέπει ως «Μισό» στο περιεχόμενο.
Η επιλογή αν θέλουμε να γεμίσει ή να αδειάσει είναι μια άλλη υπόθεση που δεν αφορά την διαπίστωση, αλλά τη δράση με σταθερότητα και συνέπεια για το πώς ορίζει ο καθένας τη ζωή του τόσο σε συλλογικό όσο και σε ατομικό επίπεδο.
Άλλωστε για τους Έλληνες -όπως λέγεται- δεν είναι σημαντικά αυτά που είπαν, αλλά αυτά που έζησαν.
Θα έλεγα ότι το «Ήθος» δεν υφίσταται ως έννοια, αν δεν μας είναι ξεκάθαρο σε ποια «Φιλοσοφία» στάσης ζωής το εντάσσουμε.
Ίσως είναι καιρός να αρχίσουμε το προσωπικό μας σχολείο για την επόμενη τάξη… αυτή που βρισκόμαστε ήδη έχει βρομίσει από τα περιττώματα της σκέψης μας…
Αν δεν μας κάνουν οι "Δάσκαλοι φιλοσοφίας" από τα αποτελέσματα της διδαχής τους, απλώς μην μπούμε ξανά στην αίθουσα ώσπου να φύγουν από τη φιλοσοφία τους.
Αυτό δεν είναι προγραμματισμένη απεργία … αλλά «Έξοδος προς ένα γνωστικό Κενό» που απαραίτητο είναι να το "βαστά" η καρδιά του Μαθητή σε ατομικό επίπεδο… δηλαδή να μην είναι γλείφτης.
Άλλωστε στην ταινία κάτω από τις λέξεις του σεναρίου ο στρατηγός Δεκαβάλας μας εύχεται
- Καλή «Σχολική» Χρονιά


Πατήστε την εικόνα
http://video.google.com/videoplay?docid=8500067361592211893#

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2011

.

Θα ήθελα να ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου στους φίλους (γνωστούς και άγνωστους) που περιδιαβαίνουν αυτό το χώρο, ότι καλύτερο επιθυμούν να το βιώσουν το 2011.
Διάλεξα να συνοδεύσουν αυτή την ευχή παιδιά που μέσα από την άδολη χαρά της ζωής, μαθαίνουν σε εμάς ότι «Υπάρχει ένας άλλος κόσμος, αλλά είναι μέσα σε αυτόν εδώ» όπως είπε κάποτε ο Πωλ Ελυάρ.

Στο χέρι μας είναι να τον ανακαλύψουμε … χωρίς να υπάρχει άγχος.
Άλλωστε τα παιδιά σε κάθε γενιά πάντα θα μας περιμένουν … και η ζωή συνεχίζεται.





ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΛΟΓΙΑ

.

Δύο έννοιες έπαιζαν από χθες μέσα στο μυαλό μου που δεν τολμούμε να τις αγγίξουμε γιατί διαλύουν την υφιστάμενη συγκρότηση μας και ξεβολεύουν τα ιδεολογήματα κατανάλωσης της ζωής μας.
Αυτές είναι η «Έξοδος» και το «Κενό».
Βέβαια φροντίσαμε να τις μικρύνουμε δίνοντας τους μια εικόνα που τις ορίζει ως αναγνωρίσιμες, αλλά επί της ουσίας αν τις στρέψουμε να αφορούν τον εαυτό μας, τότε καίνε σαν λάβα και φυσικά κανένας δεν επιθυμεί να καεί σύμφωνα με την ερμηνεία που δίνει στην "καύση" ο φόβος μας.
Το πως τις στρέφουμε (προς τον εαυτό μας) δεν είναι της παρούσης μια και δεν θα αναλυθεί το θέμα.  Το αστείο όμως είναι ότι αυτά που δεν «βλέπουμε» υφίστανται και λειτουργούν πέρα από εμάς και φυσικά περιλαμβάνοντας και εμάς.
Ο λόγος που σκέφτηκα να μην αναλυθεί το θέμα είναι ότι  ορισμένες σκέψεις είναι τόσο στενάχωρες, που η πρόσληψη τους από τον αποδέκτη τις κατατάσσει στην κατηγορία  των φαιδρών σκέψεων που δεν μας αφορούν και τις λοιδορούμε ως ανεφάρμοστες στην πραγματικότητα μας.
Βέβαια ισχύει αυτό που έλεγε ο Βάρναλης πως «Η κοροϊδία είναι η άλλη όψη της Αλήθειας» αλλά δεν είναι τώρα καιρός για τέτοιες προσεγγίσεις.

Αντί αυτών των σκέψεων προτίμησα (μέρες που είναι) να αναρτήσω τρία τραγούδια από ένα αξιόλογο ερμηνευτή τον Παντελή Θαλασσινό.
Θα έλεγα ότι η ερμηνεία του φέρει μια μελαγχολία θέασης σαν και αυτή που προσφέρουν οι Δυτικές συνοικίες στο Λεκανοπέδιο της Αθήνας. Είναι μια αίσθηση που την έχει βιωματικά ο Παντελής και αφορά την λειτουργία ανθρώπων που βλέπουν πέρα από το σχήμα…
Οι επιλογές τραγουδιών  αναφέρονται στον Έρωτα, αλλά η ουσία αυτής της νοηματοδότησης, προς έκπληξη ορισμένων δεν βρίσκεται στην ανάγκη κάλυψης (του όποιου) ερωτικού ποθούμενου. Η ζωή σαν την παρατηρείς χωρίς να έχεις τεντωμένο το χέρι σε μια επαιτεία της προσωπικής ανάγκης, γίνεται Ποίηση που ως έννοια είναι χαμένη σήμερα.  Να παραπέμψω για την απόδειξη της ένδειας στα λόγια Περί Έρωτος από το (γνωστό;) Συμπόσιον.

Ο Έρωτας είναι η μεγαλύτερη επαναστατική πράξη στη Φύση και καλό είναι να μην βιαστούμε να της δώσουμε το μέτρο που (αδίκως) αναλογεί στο μπόι μας…
Η επιλογή των ακουσμάτων έχει να κάνει με μια παλιά συνταγή της Τραγωδιακής προσέγγισης που ήξεραν τα «Μαστόρια Λόγου» του παρελθόντος και αφορά στην «Επιθυμία που φέρουμε» στο «Βίωμα που ζούμε» και στον «Οικτιρμό της νομοτέλειας Εξόδου με το ανάλογο Κενό»
Νομίζω όμως, ότι είναι προτιμότερο έστω χωρίς εμβάθυνση πέρα από τις ανάγκες μας, να ακούσουμε αυτά τα όμορφα τραγούδια αντί του να αναλύσουμε την σπουδαία «Έξοδο» και το απροσδιόριστο «Κενό»
Δηλαδή καλύτερα μουσική αντί για λόγια και ότι «πιάσει» ο καθένας καλό είναι.




Ποτέ μου δεν μιλώ γι αυτήν
http://www.youtube.com/watch?v=TtNaxZwyjNo&feature=player_embedded


Τυφλές Ελπίδες
http://www.youtube.com/watch?v=zMonkjavkkU&feature=player_embedded


Ανάθεμα σε
http://www.youtube.com/watch?v=IuGfQmDYfIA&feature=player_embedded

.