ΕΝΑΣ ΜΑΚΡΙΝΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

03 05.
Στη ζωή μου έχω μάθει να επικοινωνώ επώνυμα με ανθρώπους και να τους εκφράζω τις απόψεις μου σε κάθε συνάντηση που η ζωή ορίζει ως γεγονός.

Κάπως έτσι έγινε αποδέκτης ενός απαντητικού μου γράμματος ο κ. Αριστοτέλης Αϊβαλιώτης , μέσα από την ιδιότητα του ως μέλος της διοικούσας επιτροπής του πολιτικού σχηματισμού ΔΡΑΣΗ.

Στο απαντητικό μου κείμενο, έκανα αναφορά για τον διαδικτυακό χώρο αυτό , ως φιλοφρόνηση για την αγάπη που έχει στην ιδιαίτερη πατρίδα του την Ικαρία.

Με εξέπληξε η καθαρότητα και η αμεσότητα του ανθρώπινου στοιχείου που χαρακτηρίζει τον κ. Αϊβαλιώτη, απέναντι σε ένα απλά σκεπτόμενο άνθρωπο που δεν ανήκει στην λογική των προβάτων της πολιτικής.

Μου δήλωσε ότι συγκινήθηκε πολύ μετά την περιήγηση του στο blog ,γιατί η καταγωγή του πριν τρεις αιώνες περίπου, έλκεται από τα ορεινά μέρη της Κοζάνης και έσπευσε να μου αποστείλει ένα λεύκωμα της Ικαρίας που έχει συνεισφέρει και ο ίδιος στην επιμέλεια δημιουργίας του.

Θέλω να τον ευχαριστήσω και από αυτό το βήμα για την συγκρότηση του.

Επιφυλάσσομαι να του βρω μια παλιά πέτρα (απολίθωμα), από αυτές που κάποτε είχαν ζωή… γιατί κρίνω ότι είναι το πιο αντιπροσωπευτικό δώρο ένδειξης εκτίμησης σε ένα άνθρωπο που ασχολείται με τα κοινά.

Λάος σημαίνει λίθος (πέτρα) … και όταν ο Δευκαλίων μαζί με την γυναίκα του την Πύρρα τις έριχναν κατ εντολή του Δία μετά τον κατακλυσμό … πίσω τους γεννιόνταν Λαοί… νέοι Λαοί… αναγεννημένοι Λαοί….

Η παράδοση και η αγάπη για ένα τόπο είναι το εφαλτήριο του πετάγματος ενός αετού.

Η πορεία του στα ουράνια αποτελεί την ουσία της γέννησης και ύπαρξης του …

Μπορεί να επιστρέφει ξανά … και εκεί να αφήνει τη μνήμη του … αλλά το μεγαλύτερο γεγονός στη ζωή του ήταν το ταξίδι….

Κάπως έτσι ενώνονται όλες οι πατρίδες ... αρκεί να έχουν μνήμη.

Ευχαριστώ τον κ. Αϊβαλιώτη και του δηλώνω ότι τον νοιώθω Άνθρωπο … άρα και δικό μου πατριώτη.

Κ.Ζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: