ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ...

.

Η «Φωνή των Οντρίων» είναι η τριμηνιαία έκδοση του πολιτιστικού συλλόγου του χωριού μας που έρχεται να ενώσει παγκόσμια τους Δραγασιώτες.

Η έκδοση της οφείλεται στο μεράκι και την ανιδιοτέλεια πολλών συγχωριανών που έχουν διατελέσει μέλη και πρόεδροι του Πολιτιστικού Συλλόγου.

Η θεματολογία της απλή και περιεκτική από ντόπιο χρώμα που έχουν ανάγκη οι μακρινοί παραλήπτες της.


Για κάποιο λόγο την βάζω μέσα στην τσάντα μου και την έχω για αρκετό καιρό κάθε φορά μαζί μου.

Η αλήθεια είναι ότι μου θυμίζει όλους αυτούς τους συγχωριανούς που είναι κοντά στα πατρώα εδάφη και έχουν δώσει πολύ χρόνο και αγάπη από την προσωπική τους ζωή φτιάχνοντας όλα αυτά τα έργα πολιτισμού στο χωριό μας.

Νοιώθω αυτό το κράτημα στην τσάντα μου , σαν ένα μικρό ευχαριστώ για την αξία τους και την προσφορά τους.
04

Δεν υπάρχουν σχόλια: