Δραγασιά

Αριθμητικό κουϊζ πολιτικής οικονομίας







Συντάκτης Κώστας Ζωγραφόπουλος at 6/23/2015
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

E-mail


zografopulos@gmail.com

Translate

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ...


Αυτός ο χώρος ήταν αρχικά αφιερωμένος στη«Μνήμη» της ιστορίας του μικρού χωριού της καταγωγής μου.
Σιγά – σιγά μετά από τον πρώτο χρόνο αρθρογραφίας, το ατομικό άρχισε να υποχωρεί απέναντι στο συλλογικό μέσα μου και ένοιωσα να δημιουργείται η ανάγκη να μιλήσουμε για ζητήματα που σίγουρα περιλαμβάνουν την θεματολογία της αρχικής ιδέας όμως αφορούν τη ζωή όλων μας.
Τα πάντα αλλάζουν μέσα μας… όταν είμαστε ζωντανοί στη σκέψη…

Στις αναρτήσεις των κειμένων δεν υπάρχουν θεματικές ενότητες. Θεωρώ ότι το παρόν μας αποτελείται από ένα συνονθύλευμα άχρονων σκέψεων (εικόνες) που καθορίζουν την αίσθηση μας για ότι αναγνωρίζουμε και του προσφέρουμε την προσοχή μας.

Τα πάντα αλλάζουν μέσα και έξω από εμάς σαν αφηρημένος πίνακας που δεν έχουμε πάντοτε την προφανή εξήγηση του.
Αυτό που δεν θα ήθελα να αλλάξει ως αφιέρωση που είχα ορίσει από την αρχή της δημιουργίας του ιστολογίου, είναι ότι χαρίζω αυτό το χώρο, προς τον κάθε ξένο – περιηγητή της εμπειρίας του.

Η λέξη «ξένος» χρησιμοποιείται με έννοια περισσότερο συνώνυμη με το άγνωστος παρά με το «διαφορετικός»
Ας κρατήσουμε λοιπόν ζωντανή την Ιθάκη μας… και ας έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά να απολαύσουμε το προσωπικό μας ταξίδι…


ΑΡΧΕΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΩΝ

  • ►  2018 (5)
    • ►  Δεκεμβρίου 2018 (1)
    • ►  Ιουνίου 2018 (1)
    • ►  Απριλίου 2018 (3)
  • ►  2017 (10)
    • ►  Οκτωβρίου 2017 (2)
    • ►  Αυγούστου 2017 (1)
    • ►  Απριλίου 2017 (3)
    • ►  Φεβρουαρίου 2017 (2)
    • ►  Ιανουαρίου 2017 (2)
  • ►  2016 (2)
    • ►  Αυγούστου 2016 (1)
    • ►  Ιανουαρίου 2016 (1)
  • ▼  2015 (9)
    • ►  Ιουλίου 2015 (1)
    • ▼  Ιουνίου 2015 (2)
      • Θεσμός ή Τρόϊκα;
      • Αριθμητικό κουϊζ πολιτικής οικονομίας
    • ►  Μαΐου 2015 (2)
    • ►  Μαρτίου 2015 (1)
    • ►  Φεβρουαρίου 2015 (1)
    • ►  Ιανουαρίου 2015 (2)
  • ►  2014 (12)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2014 (1)
    • ►  Αυγούστου 2014 (1)
    • ►  Ιουλίου 2014 (2)
    • ►  Ιουνίου 2014 (2)
    • ►  Μαΐου 2014 (1)
    • ►  Απριλίου 2014 (1)
    • ►  Μαρτίου 2014 (3)
    • ►  Φεβρουαρίου 2014 (1)
  • ►  2013 (22)
    • ►  Οκτωβρίου 2013 (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2013 (2)
    • ►  Αυγούστου 2013 (2)
    • ►  Ιουλίου 2013 (2)
    • ►  Ιουνίου 2013 (1)
    • ►  Μαΐου 2013 (5)
    • ►  Μαρτίου 2013 (3)
    • ►  Φεβρουαρίου 2013 (2)
    • ►  Ιανουαρίου 2013 (4)
  • ►  2012 (66)
    • ►  Δεκεμβρίου 2012 (5)
    • ►  Νοεμβρίου 2012 (5)
    • ►  Οκτωβρίου 2012 (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2012 (7)
    • ►  Αυγούστου 2012 (3)
    • ►  Ιουλίου 2012 (5)
    • ►  Ιουνίου 2012 (3)
    • ►  Μαΐου 2012 (10)
    • ►  Απριλίου 2012 (3)
    • ►  Μαρτίου 2012 (12)
    • ►  Φεβρουαρίου 2012 (2)
    • ►  Ιανουαρίου 2012 (7)
  • ►  2011 (114)
    • ►  Δεκεμβρίου 2011 (11)
    • ►  Νοεμβρίου 2011 (2)
    • ►  Οκτωβρίου 2011 (6)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2011 (5)
    • ►  Αυγούστου 2011 (7)
    • ►  Ιουλίου 2011 (8)
    • ►  Ιουνίου 2011 (13)
    • ►  Μαΐου 2011 (6)
    • ►  Απριλίου 2011 (5)
    • ►  Μαρτίου 2011 (15)
    • ►  Φεβρουαρίου 2011 (22)
    • ►  Ιανουαρίου 2011 (14)
  • ►  2010 (195)
    • ►  Δεκεμβρίου 2010 (24)
    • ►  Νοεμβρίου 2010 (16)
    • ►  Οκτωβρίου 2010 (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2010 (13)
    • ►  Αυγούστου 2010 (17)
    • ►  Ιουλίου 2010 (18)
    • ►  Ιουνίου 2010 (16)
    • ►  Μαΐου 2010 (19)
    • ►  Απριλίου 2010 (18)
    • ►  Μαρτίου 2010 (19)
    • ►  Φεβρουαρίου 2010 (14)
    • ►  Ιανουαρίου 2010 (12)
  • ►  2009 (62)
    • ►  Δεκεμβρίου 2009 (6)
    • ►  Νοεμβρίου 2009 (7)
    • ►  Οκτωβρίου 2009 (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου 2009 (9)
    • ►  Αυγούστου 2009 (6)
    • ►  Ιουλίου 2009 (2)
    • ►  Ιουνίου 2009 (9)
    • ►  Μαΐου 2009 (7)
    • ►  Απριλίου 2009 (7)

Συνολικές προβολές σελίδας

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΩΡΙΟΥ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΩΡΙΟΥ

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Ένα άκρως ενδιαφέρον άρθρο του Κου Αλέξανδρου Αγγελή από το διαδίκτυο

Θεματολογία άρθρων

2018 (2) 4η διάσταση (1) Αθιβολή (1) Ακαδημία Πλάτωνος (2) Αλέξης Γρηγορόπουλος (1) Αμφιτρύων (1) ανθρώπινη βλακεία (9) άνθρωποι (25) ανθρωπομαχίες (1) Αντισθένης (2) Αντρέας Γεωργίου (1) Αριστοφάνης (1) Ασσύριοι (1) βασανισμός (1) Βασίλης Λογοθετίδης (1) βία στο ζευγάρι (1) βιβλία (1) Γιώργος Ζένιος (1) Γιώργος Χατζηνίκος (1) Δανέζης (5) Διονύσιος Σολωμός (1) δόγμα Νταβούτογλου (2) εθνικισμός (1) Ειρήνη Μαυροπούλου (1) ΕΛ.ΤΑ (1) Ελγίνεια (1) Ελευσίνα (1) Επτά επί Θήβας (1) έρωτας (1) Ευριπίδης (2) ζεϊμπέκικο (1) ΘΕΑΤΡΟ (1) θέατρο (17) Θεσμός (1) ιδεολογίες (1) Ιππόλυτος (1) Ισλάμ (1) Ιστορικό μυθιστόρημα (1) Καβάφης (4) Καββαδίας (1) κείμενα (20) ΚΟΚΚΙΝΟ ΝΥΦΙΚΟ (1) Κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας (1) κυνομαχίες (1) Κώστας Αξελός (1) Λιαντίνης (6) Λόρκα (1) Μαγιακόφσκι (1) Μάνη (2) Μανώλης Χατζηνάκης (1) Με οικογένεια (1) Μήδεια του Μποστ (1) Μπόστ (1) Νίκος Τάτσης (1) Νινευή (1) Νταλιάνης (1) οδοιπορικά (6) Οιδίπους Τύραννος (2) Όλυνθος (1) ομιλίες (3) παγκοσμιοποίηση (1) παραμύθι (1) Παρμενίδης (1) Πειθώ και Ανάγκη (3) Περί φύσηος μετάφραση (1) ποίηση (6) πολιτική σκέψη (40) Πολιτιστικός Σύλλογος Εργαζομένων ΕΛΤΑ (1) Πολυτεχνείο (2) Σκαλκώτας (1) σκωπτικά (19) στοχασμοί (63) συνειδητότητα (4) Σχολείο (3) Σωτήρης Γλυκοφρύδης (18) ταινίες (1) Τζιχαντιστές (1) Τρόϊκα (1) Τσάρλι Τσάπλιν (1) Τσαρλς Άιβς (1) φασισμός (4) φάσκες (1) Φραγκοκάστελλο (1) Φρόσω Σταυράκη (1) Φωκίων Σωτ Γλυκοφρύδης (1) Good Karma (1)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΝΗΜΗΣ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΝΗΜΗΣ
Στείλτε φωτογραφίες με e-mail σε καλή ανάλυση για να δημιουργήσουμε αρχείο με φωτογραφικά στοιχεία της Δραγασιάς του Τότε...
Η αρμονία ψάχτηκε από την φιλοσοφία, αλλά μεταξύ μας δεν ακούμπησε στις κοινωνίες. Απλώς την χρησιμοποιούμε στην ζωή ανεπίγνωστα σαν την εκφορά της λέξης σ’ Αγαπώ την ώρα που βιάζουμε το θύμα του ωφελιμισμού μας.
Αράχνες που τρώμε τον παρτενέρ της ηδονής μας είμαστε…

Σκέψη από κείμενο με τίτλο "Περί καταστροφής του κόσμου"

Ο κοινός παρονομαστής όσων είναι γραμμένα σε αυτό τον ηλεκτρονικό χώρο, είναι μια διαρκής αναζήτηση διεξόδου στην χαρά, την συνύπαρξη και την πρόοδο του Ατόμου μέσα από το Κοινωνικό Σύνολο.
Η εστίαση μόνο στο "πρόβλημα", δεν είναι η πραγματική πρόθεση της αρθρογραφίας, αλλά η αναγκαία διαδικασία να περάσουμε την κάθαρση σύμφωνα με τον αξεπέραστο Ελληνικό Λόγο.
Νέκυα σημαίνει να ζήσεις ζωντανός σε όλη τη ζωή σου τη γνώση και τη λύπη του θανάτου σου εδώ στον απάνω κόσμο.
Δημήτρης Λιαντίνης
Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ιστορία είναι γραμμένη επάνω στη δράση της ατομικής ψυχοπαθολογίας των ανθρώπων που πείθουν τους πολλούς πως είναι Ηγέτες και οδηγούν μέσα από τον πόνο και το αίμα τις εκάστοτε γενιές της ιστορίας κάτω από το δικό τους πρόβλημα μιας αστήριχτης προσωπικής "ιδεοληψίας".

Σκέψη από το άρθρο ΦΑΡΑΣΙ + ΜΠΟΥΚΕΤΟ


Στη ζωή μου είδα πολλούς ανθρώπους οι οποίοι κατάντησαν να είναι ολοκληρωμένοι βλάκες από την υπερβολική δίψα για γνώση

Μισέλ ντε Μονταίν (Γάλλος σκεπτικιστής της Αναγέννησης 1533-1592)



Όσο περισσότερο ψάχνουμε για να κατασταλάξουμε σε ένα «ζωτικό ψεύδος» τόσο πιο κοντά στην «Αλήθεια» βρισκόμαστε.
Υπογραφή: "Δικό μου Μουστάκια" (κατά τον Ελληνικό Κινηματογράφο)

Οι τελευταίες λέξεις του Σωκράτη προς ένα φίλο του, πριν να πιει το κώνειο, ήταν: «χρωστάμε στον Ασκληπιό ένα κόκορα, μη το αμελήσεις».
Τον κόκορα τον πρόσφεραν ως τάμα οι θεραπευμένοι σύγχρονοι του στο ιερό του Θεού της υγείας και ο μεγάλος φιλόσοφος είχε το σθένος να σαρκάζει την θανή του ως γιατρειά από το απέραντο τρελοκομείο που ήταν η σκέψη της εποχής του.


Ρώτησε κάποιος τον Αντισθένη τι είδους γυναίκα θα ήταν κατάλληλη για γάμο. Ο φιλόσοφος του είπε: «Το πράγμα είναι δύσκολο. Αν παντρευτείς ωραία, θα την έχεις με άλλους κοινή, αν άσχημη, θα είναι σαν να σου επέβαλαν ποινή».
Ο Αντισθένης ήταν Έλλην Φιλόσοφος που περιφρονούσε κάθε άνεση και συμβατότητα , κάτι σαν φρικιό χωρίς περιουσία, μαθητής του Σωκράτη που ίδρυσε τη Σχολή των Κυνικών και κατοπινός δάσκαλος του Διογένη.


Ένας πατέρας ζήτησε από τον Αρίστιππο να διδάξει το γιο του και ο Δάσκαλος του ζήτησε για αυτή την παροχή πεντακόσιες δραχμές. Όμως του φάνηκαν πολλά τα χρήματα και του είπε ότι με τόσες πολλές δραχμές θα μπορούσε να αγοράσει ένα ζώο. "Αγόρασε κι έτσι θα έχεις δύο" του αποκρίθηκε ο φιλόσοφος.
Αρίστιππος ο Κυρηναίος (Μαθητής του Σωκράτη 435-355)

Κάθε ένας μας, βλέπει τον πόνο και το αίμα του άλλου ανάλογα με το ελάττωμα που έχει σφηνωμένο στο κεφάλι του...
Υπογραφή: Δικό μου Μουστάκια (κλασική ατάκα ελληνικού κινηματογράφου)
Μην κάνεις στον άλλο αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν ... (Λαϊκό γνωμικό υψηλής κοινωνικής συναίσθησης)
Αν θα δίναμε ταυτότητα μέσα από μια φράση για τον «πολιτισμό» μας, ώστε να ταξιδέψει στους γαλαξίες και να την βρουν κάποιοι άλλοι πολιτισμοί , θα μπορούσε να συνοψιστεί σε μια πρόταση: «Έζησα σε μια εποχή που επιθυμούσα και διεκδικούσα ότι δεν μου ανήκε»
Για υπογραφή κατά τον Ελληνικό κινηματογράφο "...Αυτό είναι δικό μου Μουστάκια"

Κάποτε, ένας ζητιάνος στεκόταν συχνά μπροστά στα αγάλματα των θεών και τα ικέτευε επίμονα να τον ελεήσουν… Ο κόσμος της αγοράς , που ήταν λογικός και σοβαρός … όπως ακριβώς και σήμερα χαμογελούσε για αυτή την άφρονα πράξη του και ενίοτε τον ρωτούσαν τι κάνει… Συνήθιζε να τους απαντά «Εκπαιδεύομαι στην αποτυχία» Ήταν ο Διογένης Σινωπεύς ο κυνικός

Ο έρωτας είναι γνώση. Ο έρωτας είναι ευγένεια και αρχοντιά. Είναι το μειδίαμα της σπατάλης ενός φρόνιμου Άσωτου. Πως η φύση ορίζει το αρσενικό να γίνεται ατέλειωτη προσφορά και θεία στέρηση για το θηλυκό. Το θηλυκό να κυνηγάει τις τύψεις του. Στον έρωτα όλα γίνονται για το θηλυκό. Η μάχη και η σφαγή του έρωτα έχει το νόημα να πεθάνεις το θηλυκό, και να το αναστήσεις μέσα στα λαμπρά ερείπια των ημερών σου. Πάντα σου μελαγχολικός και ακατάδεχτος ...;

Δ. Λιαντίνης (απόσπασμα από το βιβλίο Γκέμμα)

Θέμα Υδατογράφημα. Εικόνες θέματος από 5ugarless. Από το Blogger.